فرهادی گفت: اتصال و ارتباط نخبگان و خبرگان با مجلس شورای اسلامی جایگاه و تشکلی نیاز داشت که اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری این وظیفه را بر عهده دارد.

عضو شورای راهبردی اندیشکده های حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرق اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با دیگر اندیشکده ها این است که این اندیشکده سرنوشت‌ساز و موثر در قانونگذاری است.

وی یادآور شد: اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی فرصتی برای اتصال نخبگان و خبرگان با مجلس شورای اسلامی است و در هر کمیسیون بخشی از نیازهای مطرح شده اندیشکده پیگیری می‌شود و منتج به قانون خواهد شد.

عضو شورای راهبردی اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: این پژوهشکده متشکل از شورای معین با حضور روسای دانشگاه ها و شورای علمی که خبرگان اجرایی در آن فعالیت خواهند داشت، فعالیت می کند.

فرهادی با اشاره به ظرفیت علمی استان سمنان و تحصیل یک دانشجو به ازای هر هفت نفر در این استان، خاطرنشان کرد: نخبگان و خبرگان استان ، در اندیشکده حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ایده‌پرداز باشند.

عضو شورای راهبردی اندیشکده های حکمرانی و قانونگذاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: نظام حاکم بر رسانه معیوب و نیازمند بهبود است، چرا که تلاش‌ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی اطلاع‌رسانی نمی‌شود و القای ناامیدی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.