مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: امروزه باید جایگاه زن در جامعه تثبیت و تفهیم شود.

اسدزاده مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه زن در جامعه جایگاه والایی دارد گفت: اگر قرار است تکریم زن در جامعه صورت بگیرد باید به صورت مستمر و دائم باشد و تنها در مراسم‌های خاص نباشد.

او افزود: مدیران سازمانی در روز زن ساعاتی را برای گفتگو و شنیدن مشکلاتشان قرار دهند.

حجت الااسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در خصوص برنامه‌های هفته زن در این مجموعه گفت: در این هفته از همسران روحانیونی که در مناطق مرزی کار می‌کنند تقدیر می شود.

او با اشاره به اینکه بسته‌های محتوایی برای ولایت و شهادت حضرت فاطمه (س) در حال آماده سازی است افزود: برنامه‌های درون سازمانی نیز برای بانوان همکار به مناسبت این ایام برگزار می‌کنیم.

فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: به مناسب تکریم بانوان آمادگی دیوار نویسی بر روی یکی از دیوار‌های مرکز شهر را داریم.

او با اشاره به اینکه در ۵ شهرستان طبس، قاین بیرجند، نهبندان و فردوس نیز نشست‌هایی به مناسبت تکریم زن صورت خواهد گرفت افزود: هر دستگاهی که به مناسبت روز زن طرح فاخری داشته باشد حمایت میدانی و مالی از سوی ما می‌شود.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و‌ پروش‌ خراسان جنوبی گفت: به مناسب روز زن برگزاری جشن در مدارس دخترانه صورت خواهد گرفت.

او با اشاره به رشته‌های تحصیلی در مدارس دخترانه افزود: باید سعی کنیم در مدارس، دختران در رشته‌های تحصیلی و دانشگاهی بیشتر به سمت و سوی کودک یاری، خیاطی و.. بروند، زیرا این رشته‌ها سبب می‌شود تا در سال‌های بعد خودشان بتوانند تأثیرگذاری بیشتری در جامعه داشته باشند.

موسوی نژاد ادمه داد: باید از اساتید دانشگاهی و بانوان مجتهدی که حرفشان بر روی دانشجویان تأثیرگذار است در جلسات استفاده کنیم.

زارع قائم مقام صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های مختلفی برای هفته زن در رادیو، سیما و خبر خواهیم داشت.

او افزود: از وصیت نامه‌های شهدا در خصوص عفاف و حجاب و مقام زن باید استفاده شود.

زارع با بیان اینکه به مناسبت هفته زن و این ایام ۹ عنوان برنامه مانند صبحانه، زعفرانیه و ویژه برنامه روز میلاد و.. از حوزه سیما پخش می‌شود اظهار کرد: ۸ برنامه دیگر از رادیو پخش می‌شود.

قائم مقام صدا و سیمای استان اجرای ۵ برنامه در حوزه فضای مجازی و اجرای ۳ عنوان برنامه دیگر در حوزه معاونت خبر را از دیگر برنامه‌ها برای این هفته اعلام کرد.

سورگی معاون امور فرهنگی اداره کل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: به مناسب هفته زن یک مراسم تجلیل ویژه مادران تحت حمایت این نهاد برگزار خواهد شد.

او افزود: بانوان همکار در اداره نیز به مناسبت این ایام به سفر ۳ روزه مشهد خواهند رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۴۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
مدیر محترم کل حضور زن در جایگاه خانه داری مهممترین عامل ثبات خانوادگی هست شوهر داری جهاد زنان وتربیت فرزندان مسئولیت مهم زن خانواده است اگر قرار بر این باشد زنان شاغل باشند باید مانند خانواده های غربی بایدنیمی از هزینه های خانواده را مسئول باشند نه درامدشان صرف خوشگذرانی شان شود .پس در اینصورت تامین نفقه نیمی از خانواده توسط مرد الزاما باشد نه کل نفقه.
آخرین اخبار