سرپرست راه آهن شرق کشور با توجه به اهمیت ایمن سازی خط ریلی راه آهن در شرق کشور گفت: تاکنون بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است.

 حکامی در جلسه ملاقات مدیران دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی با فرماندار گفت: با توجه به زلزله خیز بودن شهر طبس و اتفاق اخیر واژگونی قطار مشهد- یزد برای ایمن سازی راه آهن اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

او افزود: از این میزان اعتبار بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان برای ایمن سازی ترانشه‌ها و برای ایمن سازی تعویض ریل ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گفته سرپرست راه آهن شرق کشور در زمینه عمرانی و ساختمانی هم حدود ۱۷ میلیارد تومان اعتبار جذب شده است که با توجه به درخواست‌های مردمی بحث سایبان به احتمال زیاد در این هفته تمام می‌شود

حکامی با اشاره به اینکه فاز بعدی نورپردازی ایستگاه راه آهن در طبس می‌باشد گفت: یکی از بهترین برند‌های به روز و جدید ایکس ری در راه آهن شرق کشور نصب است و مطالبه مردم برای آسانسور هم تا یک ماه دیگر به اتمام می‌رسد.

سرپرست راه آهن شرق کشور به حادثه دلخراش واژگونی قطار مشهد- یزد اشاره کرد و افزود: مظلومانه‌ترین قسمت این حادثه این بود که به نام راه آهن شرق رقم خورد در صورتی که عوامل دیگری بر روی این حادثه اثر گذار بودند.

او ادامه داد: در این زمینه نقاط حساس شناسایی و زیرساخت‌های و نقاط و پتانسیل‌های موجود شناسایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.