حجت الاسلام رئیسی گفت: در دور دوم سفر‌های استانی به دنبال دیدار با مردم هستیم.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان جنوبی گفت: از اصحاب رسانه ممنونم که این سفر را پوشش دادند و به مردم اطلاع رسانی کردند.

او افزود: در دور دوم سفر‌ها به این مسئله توجه داریم که به شهرستان‌ها هم برویم و دیدار مردمی داشته باشیم، زیرا شرایط کرونایی وجود ندارد.

حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: آنچه که مربوط به تخصیص اعتبارات است انجام شده و ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.


بیشتر بخوانید


رئیس جمهور در خصوص طرح‌های وعده داده شده گفت: راه آهن برای مردم خراسان جنوبی ضرورت دارد و برای ۲۷۰ کیلومتر مسیر راه آهن استان برنامه ریزی شده و کار آغاز شده است.

او بیان کرد: مسئله آب به صورت کلان در حال پیگیری است و استاندار باید به مردم در مراحل کار گزارش پیشرفت دهد؛ دولت مسئله آب را در کشور دنبال می‌کند که یک مسئله کلان است.

حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد: افتتاح دفاتر تجاری در کشور‌های همسایه از توفیقات دولت است که برای سرمایه گذاری مهم است و تاکنون حدود ۶ دفتر راه اندازی شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: اگر دولت موانع را از پیش پای سرمایه گذاران بردارد، خود کارآفرینان کارشان را دنبال می‌کنند و به سرانجام می‌رسانند و ظرفیت در خراسان جنوبی برای سرمایه گذاری فراهم است، زیرا هم بازار مرز را دارا است و علاوه بر این، آمار جرائم در این استان کم است.

او گفت: دولت مصمم است تا مشکلات روستائیان به خصوص در روستا‌های فاقد آب حل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.