رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت راوی پیشرفت در این استان خبر داد و گفت: این دوره‌ها به منظور برپایی اردو‌های راهیان پیشرفت برگزار می‌شوند.

مرتضی کریمی در نشست با مربیان این سازمان از برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت راوی پیشرفت در این استان خبر داد و گفت: این دوره‌ها به منظور برپایی اردو‌های تخصصی راهیان پیشرفت ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شوند.

او هدف از برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت را آشناسازی دانش‌آموزان با دستاورد‌های جمهوری اسلامی و امیدآفرینی در میان نسل جدید عنوان کرد و گفت: سازمان دانش‌آموزی فارس اهتمام ویژه‌ای در مباحث تربیت اجتماعی دانش‌آموزان دارد و به همین دلیل این اردو‌ها را برگزار می‌کنیم.

کریمی گفت: همچنین دوره‌های تربیت راویان پیشرفت نیز با هدف آموزش و توانمندسازی نوجوانان برای روایتگری پیشرفت‌های ایران بعد از انقلاب اسلامی برگزار می‌شوند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس با یادآوری اینکه این دوره‌ها برای نخستین بار در کشور در این استان برگزار می‌شوند، آشناسازی دانش‌آموزان به خصوص با پیشرفت‌های پزشکی، نانو، هسته‌ای، موشکی، راه و شهرسازی و ... را از جمله مباحث مطرح شده در این دوره عنوان کرد.

او با بیان اینکه دوره مذکور با حضور ۷۰۰ دانش‌آموز و در راستای نهضت جهاد تبیین برپا خواهد شد، گفت: دانش‌آموزانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند می‌توانند دستاورد‌های انقلاب را برای همسالان خود و محیط خانواده و فضا‌های عمومی بازگو کنند.

کریمی با اشاره به سرفصل‌های این دوره‌ها نیز اظهار کرد: در این دوره‌ها سرفصل‎‌هایی از قبیل ایران در چله اول، افول نظام سلطه، فیک نیوز، شبهات فضای مجازی در مورد پیشرفت جمهوری اسلامی، اصول انتقال پیام تاثیرگذار و... تدریس خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.