گردهمایی بسیجیان سازمان امور دانشجویان به مناسبت هفته بسیج با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

گردهمایی بسیجیان سازمان امور دانشجویان به همت بسیج کارکنان این سازمان و به مناسبت هفته بسیج با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر عباس قربانی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع مهندس محمد حسین قائد شرف، مشاور رئیس و مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی، دکتر اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل، دکتر محمدجواد سلمانپور معاون بورس و امور دانشجویان بین الملل و دیگر مدیران و کارکنان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم دکتر داداش‌پور ضمن ابراز خرسندی به منظور حضور در جمع بسیجیان سازمان امور دانشجویان گفت: بسیجی بودن افتخاری است که خداوند متعال نصیب ما کرده است، اما بسیجی ماندن مستلزم تلاش، مجاهدت و پایبندی بر اصول و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند افرادی است که به معنای واقعی کلمه بسیجی باشند یعنی پیشرفت و اعتلای کشور و مردم عزیزمان را اولویت اصلی خود قرار داده و در همه جهات به مجاهدت برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی بپردازد.

در ادامه دکتر قربانی ضمن تشکر از کلیه بسیجیان سازمان امور دانشجویان گفت: امیدوارم بسیجیان در حفظ و حراست از کیان و تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی و امام راحل و همچنین جانشین به حق ایشان حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی موفق عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار