قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۶۶۳ پرستار، حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان را بر عهده دارند.

نبی الله الله دادی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، گفت: ۶۶۳ نفر از پرستاران  استان در کنار مسئولیت‌های اجتماعی خود، از فرزندان ایتام و خانواده‌های بی سرپرست تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان  نیز حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

او با قدردانی از زحمات طاقت فرسا و تلاش‌های زینب گونه پرستارانی که همواره جان خود را برای سلامت بیماران اهدا می‌کنند، ادامه داد: پرستاران کسانی هستند که زندگی خود را وقف خدمت به مردم در سخت‌ترین شرایط می‌کنند و این تعداد از پرستاران اصفهانی در کنار وظایف مهم خود، حمایت از ۷۶۱ فرزند یتیم و نیازمند را نیز برعهده گرفته‌اند.

۵ هزار و ۳۰۰ فرزند تحت حمایت، سرانه پایینی دریافت می‌کنند

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اعلام اینکه در حال حاضر ۵ هزار و ۳۰۰ فرزند تحت حمایت، سرانه پایینی دریافت می‌کنند، افزود: آنچه اکنون مد نظر است، افزایش سرانه ایتام و محسنین و فرزندان جدیدی است که وارد چرخه حمایت می‌شوند.

او با اشاره به تعداد ۲۷ هزار و ۶۴۳ فرزند تحت پوشش این نهاد، گفت: با وجود تلاش بی وقفه خادمان ایتام و نیازمندان هنوز ۲۷۶ فرزند، چشم انتظار حمایت حامیان نیکوکار هستند که امیدواریم با مشارکت خیران بتوانیم تلخی‌های زندگی آن‌ها را کمرنگ‌تر کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.