بازیکن سابق فوتبال گفت: ملی پوشان کشورمان باید برابر تیم ملی فوتبال آمریکا کوبنده و قدرتمند بازی کنند.

علی موسوی بازیکن سابق فوتبال درباره بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران برابر آمریکا گفت: تیم ملی آمریکا شبیه انگلیس بازی می‌کند و حرف‌هایی برای گفتن دارد. بازیکنان ایران نباید فکر کنند این تیم، آمریکای بیست سال پیش است. چرا که این تیم بازیکنانی دارد که در لیگ‌های معتبر اروپایی مشغول به کار هستند و این نشان از کیفیت تیم آمریکا است. از یاد نبریم آمریکا هم با بازی که ما مقابل ولز انجام دادیم هوشیارتر بازی می‌کند و ما باید مقابل این تیم هم کوبنده بازی کنیم، چون چیزی برای از دست ندادن نداریم. 

او ادامه داد: ما  باید مقابل تیم آمریکا  هم کوبنده و  هم قدرتمند به میدان برویم و سه امتیاز را بگیریم. اگر بخواهیم مقابل آمریکا دفاع کنیم با توانایی‌هایی که این تیم از خود نشان داده ممکن است تراژدی دیگری رقم بخورد و باید  فوتبال رو به جلو و برای برنده شدن به میدان برویم.

تیم ملی ایران با پیروزی برابر ولز در جدول گروه نگه داشته شد 

درباره پیروزی تیم ملی  ایران برابر تیم ولز اظهار کرد: با وجود اینکه تیم ولز یکی از تیم‌های اول اروپا نیست و به عنوان تیم آخر وارد جام جهانی شد، اما از تیم ایران هم انتظار چنین بازی خوبی نداشتیم. بازیکنان تیم ایران تا قبل از گل هم بسیار عالی بودند و با رسیدن به گل در دقایق پایانی کار فوق‌العاده خود را کامل کرد. این پیروزی به جا حالا توقعات را بالا برده و همه منتظر بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل آمریکا هستند چرا که این سه امتیاز ایران را در گروه نگه داشت.

گلزنی در جام جهانی به این راحتی ها نیست 

او ادامه داد:  حملات زیادی انجام شد، اما گلزنی در جام جهانی به این راحتی‌ها نیست. شاید یهتر است بگوییم با توجه به بازی قبل مقابل تیم انگلیس اعتماد به نفس لازم در بازیکنان وجود نداشت از این رو موقعیت‌های زیادی هدر رفت و در نهایت یک اتفاق خاص برای روزبه چشمی افتاد و او قفل دروازه را باز کرد. در واقع ما مجبور بودیم برای نتیجه تلاش کنیم و همین موضوع هم فشار مضاعفی به ما وارد کرد.

ولز تیم شش دانگی نیست 

بازیکن سابق فوتبال بیان کرد: در جام جهانی هم گروهی با تیم‌هایی مثل ولز کم پیش می‌آید و باید مقابل چنین تیم‌هایی برای برد به میدان برویم. ولز تیم شش دانگی نیست و در جام جهانی که جام قدرت‌ها است باید هر طور شده از چنین تیم‌هایی نتیجه گرفت. این از خوش شانسی ما بود که مقابل چنین تیمی قرار گرفته و موفق شدیم سه امتیاز بگیریم.

ملی پوشان باید ترس را کنار بگذارند 

او درباره شانس صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت:  از این مرحله به بعد دست خودمان است. ملی پوشان  باید توانایی خود را مقابل آمریکا نشان دهند. تیم ایران در بازی با انگلیس از پیش بازنده بود.   بازیکنان در بدو ورود هیچ انگیزه‌ای برای نزدیک شدن به دروازه حریف نداشتند و از همان ابتدا می‌شد نتیجه نهایی را حدس زد. در بازی با امریکا، اما جنگ بقا است و اگر می‌خواهند صعود کنند باید ترس را کنار بگذارند. عربستان نمونه خوبی برای این ادعا است. آن‌ها مقابل آرژانتین فوتبال خوبی بازی کردند اگر از آرژانتین ۵ گل هم می‌خوردند کسی به آن‌ها خورده نمی‌گرفت، اما ترس را کنار گذاشتند و بازی خودشان را انجام دادند و دیدید که موفق هم بودند. از تیم ایران هم کسی انتظار معجزه ندارد فقط نباید به لاک دفاعی برود و باید بازی کند تا نتیجه بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
با سلام
تیم ملی ایران به لطف خدا و همت بازیکنانش آمریکا رو خواهد برد
شک نکنید