توصیه اسکوچیچ به کی روش برای دیدار با آمریکا

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ایران براساس نوع بازی، باید تهاجمی بازی کند، زیرا بازی تدافعی آسیب‌زننده است.

دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با شبکه الجزیره درباره تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی، اظهار کرد: حمله کردن و دفاع نکردن در DNA ایران است؛ ایران قطعاً بازیکنان بزرگی دارد که و توانایی رویارویی با تیم‌های ملی مشابه را دارند.  در مقابل انگلیس، مربی ممکن است تفسیر و کلید تاکتیکی را اشتباه گرفته باشد که منجر به پیروزی بزرگ انگلیس شد.

در بازی با انگلیس ، ایران از نظر تاکتیکی بسته بازی کرد. در مقابل ولز به جای پنج مدافع، دفاع چهار نفره را در خط دفاعی ایران دیدیم. همچنین چهار بازیکن تغییر کردند و تیم تهاجمی‌تر شد. در اینجا بیشتر به سردار آزمون اشاره می‌کنم. به همین دلیل می گویم ایران ظرفیت و به نظر من جای پیشرفت زیادی دارد.

بازیکنانی روی نیمکت کشور هستند که می‌توانند جهش بیشتری از نظر کیفی به بازی بدهند. ایران براساس نوع بازی، باید تهاجمی بازی کند چراکه بازی تدافعی آسیب‌زننده است، به نظر من باید ریسک کرد و به دنبال پیروزی بود.

روی نیمکت وحید امیری، بازیکنی همه فن حریف است که می‌توان از او در همه پست‌ها استفاده کرد. او برای تیم بسیار ارزشمند است. من برمی گردم به این نکته که ایران بر اساس نوع بازی، باید تهاجمی بازی کند چرا که بازی تدافعی آسیب زننده است. به نظر من باید ریسک کرد و به دنبال پیروزی بود.

با حضور سردار در زمین، حریف نمی‌تواند حتی برای یک لحظه آرام بگیرد. به محض از دست دادن توپ در دفاع، سردار آنجاست تا از آن استفاده کند. او می‌تواند از ناکجاآباد، از یک موقعیت ظاهراً نه چندان خطرناک گلزنی کند. او به فضاها حمله می‌کند. در مقابل ولز دیدیم که او چقدر خوب و مفید است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
شجاعت و نظرات فنی این آقا رو تو رفت و برگشت با کره، و دوستانه جلو الجزایر دیدیم، تیم ملی حرفی برا گفتن نداشت تو این بازی‌ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
ممنون آقای اسکوچیچ واقعا یکی از مربیان با اخلاق جهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
افرین. واقعا اسکوچیچ مربی شجاعیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
کاملا درسته اگه بازی اول هم سردار از اول بازی در زمین بود ایران نتیجه بهتری می گرفت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
اسکوچیچ شخصیت خوب وکاریز مایی دارد بهتر است
درتیم امید وجوانان کشور سر مربی شود
وما را به المپیک ببرد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۴۹ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
از زحمات آقای اسکوچیچ برای تیم ملی در دوره مقدماتی و راهیابی به جام جهانی، همچنین حس ایران دوستی در وجود ایشان کمال تشکر را داریم.
آخرین اخبار