رونمایی از گوشی جدید گلکسی A۲۳ ۵G +عکس

سامسونگ از نسخه جدید گوشی Galaxy A۲۳ ۵G رونمایی کرد.

گوشی ۵G میان رده سامسونگ در ژاپن معرفی شده و تراشه جدیدی دارد. گوشی Galaxy A ۲۳، ۵ G جدید خصوصیات کمی متفاوت با نسخه قبلی دارد و به تراشه Dimensity ۷۰۰ مجهز شده است.

سامسونگ از یک گوشی جدید میان رده رونمایی کرده است. گوشی Galaxy A ۲۳، ۵ G با یک تراشه متفاوت نسبت به قبل عرضه شده و خصوصیات متفاوت دیگری نیز دارد. نمایشگر گوشی Galaxy A ۲۳، ۵ G سامسونگ به صورت Infinity-V طراحی شده است.

رونمایی از گوشی جدید گلکسی A۲۳ ۵G +عکس

گوشی Galaxy A ۲۳، ۵ G به یک نمایشگر ۵.۸ اینچی مجهز شده که تصاویر را با رزولوشن تا ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر یک ناچ V شکل دارد و به پنل TFT LCD مجهز شده است.

رونمایی از گوشی جدید گلکسی A۲۳ ۵G +عکس

سامسونگ از تراشه Dimensity ۷۰۰ برای انجام کار‌های پردازشی در این گوشی استفاده کرده است. این تراشه ۷ نانومتری از هشت هسته پردازشی با حداکثر فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز برخوردار است. در کنار این تراشه، کاربران می‌توانند گوشی Galaxy A ۲۳، ۵ G را با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خریداری نمایند. این حافظه را می‌توان تا ۱ ترابایت با میکرو SD افزایش دهد.

سامسونگ در بخش نرم‌افزاری گوشی Galaxy A ۲۳، ۵ G جدید، از رابط کاربری OneUI ۴.۱ مبتنی بر اندروید ۱۲ استفاده کرده که از حالت Easy Mode برای دسترسی راحت‌تر به مخاطبین و کیبورد بزرگ‌تر برخوردار است.

پشت گوشی Galaxy A ۲۳، ۵ G جدید تنها از یک دوربین میزبانی می‌کند. این دوربین به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده و گشودگی دیافراگم f/۱.۸ دارد. برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

حسگر اثر انگشت گوشی Galaxy A ۲۳، ۵ G روی دکمه پاور قرار دارد و استاندارد ضد آب برای این گوشی دریافت شده است. تامین انرژی نیز بر عهده باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گذاشته شده است. نسخه جدید گوشی Galaxy A ۲۳، ۵ G در رنگ‌های قرمز، مشکی و سفید با قیمت ۲۳۲ دلار به فروش می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار