مدیر کل بهزیستی کرمان ضمن قدردانی از زحمات مسجدی، رییس سابق بهزیستی بردسیر، زاهدی را به سمت سرپرستی اداره بهزیستی بردسیر منصوب کرد.

علیرضا وحید زاده در مراسم تودیع و معارفه رییس بهزیستی شهرستان بردسیر  گفت: ماهیت و ساختار خدمات گسترده و متعدد بهزیستی به گونه‌ای است که متصدیان و مسئولان در این مجموعه بایستی با دوری از دسته بندی‌ها وجناح بندی‌های سیاسی تنها در مسیر تعمیق و گسترش خدمات با استفاده از همه امکانات دولتی و توان اجرایی و موثر تشکل‌های مردمی و خیران برنامه ریزی و حرکت کند.

او با اشاره به اهمیت خدمات تخصصی بهزیستی خطاب به سرپرست جدید این اداره افزود: همکاری و تعامل سازنده با همه مسئولان اجرایی همراهی و همکاری موثر با ائمه جمعه و جماعات و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در کنار بهره بردن از امکانات موجود و توان بنگاه‌های اقتصادی منطقه تنها راهکار موفقیت و خدمت ماندگار در این پست خواهد بود؛ بنابراین لازم است تا با بهره بردناز تجربیات ارزنده کارشناسان و کارکنان و استفاده از همه ابزار‌ها و راهکار‌های موجود در پیشبرد هر چه موثر‌تر اهداف و ماموریت‌های سازمانی کوشا باشید.

نجمه زاهدی رییس بهزیستی بردسیر ضمن قدردانی از اعتماد مجموعه بهزیستی به او ، از همکاری و تعامل خود با تمام مسئولان شهرستان برای پیشبرد اهداف بهزیستی خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار