مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت: به همت گروه جهادی، ۶۰۰ مورد خدمات دندانپزشکی و اعمال جراحی سرپایی به مددجویان و محرومان نرماشیر ارائه می شود.

ناصر عسکری نژاد در حاشیه سفر به شهرستان نرماشیر از روند کار خدمات‌رسانی گروه جهادی حضرت بقیه‌الله اعظم (عج) به خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان بازدید کرد.

او در این بازدید گفت: یکی از اهدافی که کمیته امداد دنبال می‌کند، واگذاری کار مردم به خود مردم است که بدین منظور این نهاد با راه‌اندازی مراکز نیکوکاری و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی به دنبال تحقق این هدف است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان افزود: امروز امر خیری در شهرستان نرماشیر جاری است و آن استفاده از ظرفیت گروه جهادی حضرت بقیه‌الله اعظم (عج) است که به‌ صورت تخصصی خدمات دندانپزشکی و خدمات درمانی را به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه می‌دهد که در این زمینه خدا را شاکریم که توانسته‌ایم دغدغه ایاب و ذهاب و هزینه‌های درمانی را از دوش مددجویان برداریم و خدمت ماندگاری از سوی این گروه جهادی به مردم ارائه دهیم.

او تصریح کرد: طی ۳ روز حضور این گروه جهادی در شهرستان نرماشیر، ۴۰۰ مورد خدمات تخصصی دندانپزشکی به مددجویان و محرومان ارائه می‌شود که ۲۸۰ مورد به‌صورت خاص به مددجویان کمیته امدادو مابقی به مددجویان بهزیستی و اقشار محروم اختصاص‌یافته است.

عسکری نژاد بیان کرد: ۲۰۰ مورد هم خدمات سرپایی و اعمال جراحی سرپایی است که ۱۰۰ مورد آن به مددجویان این نهاد ارائه خواهد شد.

او ضمن قدردانی از متخصصانی که از همه اقشار در این کار خیر شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: این افراد، الگو‌هایی از تخصص همراه با تعهد هستند که عاشقانه به مردم در نقاط دوردست خدمات ارائه می‌کنند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ۲۵ دندانپزشک و تعدادی پزشک متخصص در قالب این گروه جهادی به مدت ۳ روز در شهرستان نرماشیر مستقر و به مددجویان و محرومان خدمات ارائه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار