رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه تعداد پروژه‌های ساخت راه روستایی در بخش‌های چهارگانه این شهرستان را ۳۶ مورد اعلام کرد.

علی دیانتی روند گفت: عملیات اجرایی ۳۶ راه روستایی در بخش‌های چهارگانه کهگیلویه از سال ۱۴۰۰ آغاز شده است و با حمایت دولت و نماینده مردم در مجلس در تامین اعتبار پیشرفت خوبی دارند.

او اعتبار این تعداد طرح از منابع مختلف را بیش از ۱۴۰میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۱۳ طرح مربوط به بخش مرکزی و سوق، ۱۱ طرح بخش چاروسا و ۱۲ طرح در بخش دیشموک است.

دیانتی وند بهسازی و آسفالت راه روستایی بی بی زلیخایی برد کشکی، بهسازی و آسفالت روستای بی منجگان-برآفتاب- روشن آباد-اکبرآباد- برج بهمنی و آسفالت روستای طولیان به دشت مازه را از مهم‌ترین طرح‌ها در بخش مرکزی و سوق برشمرد و ادامه داد: آسفالت راه روستایی زیرکل، گل زرینی، آبگاون به طول چهار کیلومتر و احداث راه روستایی لاش به دلی مهتاب، احداث راه روستایی دارگنجی، گندمکار به لاکوره از مهم‌ترین طرح‌ها در بخش چاروسا هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه می‌گوید: ساخت پل روستای رودسمه، تعمیر و بهسازی پل تنگ چویل، بهسازی و آسفالت راه روستایی مله خرسک بناری از طرح‌های در دست اجرای بخش دیشموک است.

این مقام مسئول طول همه راه‌های روستای شهرستان کهگیلویه را ۹۶۰ کیلومتر اعلام و اضافه کرد: از این میزان ۴۳۲ کیلومتر آسفالت، ۱۹۰ کیلومتر شوسه و ۳۰ کیلومتر خاکی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.