فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ۱۳ آبان که ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز ذلت آمریکا و عزت ایران اسلامی است.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در حاشیه مراسم ۱۳ آبان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه ۱۳ آبان سیلی جوانان ایرانی به آمریکا بود،گفت: در این روز که به عنوان انقلاب دوم نامیده می‌شود دانشجویان و دانش‌آموزان با تبعیت از امام راحل کاری کردند که برای همیشه آمریکا در خفت و خواری مانده و زمینه شکست هیمنه و ذلت این نظام اهریمنی فراهم شده است.

وی افزود: روز سیزدهم آبان روز دانش‏ آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و همه این‌ها که یک ریشه واحد دارند بیانگر استکبار ستیزی و عدم سرسپردگی و تسلیم شدن امت اسلامی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا و هم پیمانانش می‌باشد.

وی به حضور باشکوه امروز مردم ولایتمدار استان در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: درایت و تیزبینی‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور همیشه در صحنه مردم همواره طرح‌ها و برنامه‌های دشمنان را خنثی و بی اثر کرده است.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره کوشیده اند تا با تفرقه میان مسلمانان و شایعه پراکنی، اذهان جوامع اسلامی را آلوده و فضای اتحاد وحدت و همدلی مسلمانان را با تبلیغات مسموم و مأیوس کننده برهم زنند، اما هوشیاری مردم و مسئولان این اجازه را به آنان نخواهد داد.

وی مطرح کرد:ملت ایران اسلامی همواره هوشیار و آگاه هستند و هرجا احساس کنند نیاز به حضور در صحنه می‌باشد با عشق و علاقه وافر به میدان آمده و توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی و بی اثر کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.