فرمانده انتظامی ایلام گفت: بی توجهی یا کم توجهی به محیط زیست، مشکلات زیست محیطی عدیده‌ای را برای موجودات زنده به همراه خواهد داشت.

 سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی ایلام در دیدار با علیرضا محمدی سرپرست محیط زیست استان ایلام گفت:هم افزایی بین محیط زیست و نیروی انتظامی باعث افزایش امنیت می‌شود چرا که کار این نهاد بسیار خداپسندانه و همسو با امنیت عمومی است.

وی با اشاره به این که توجه به محیط زیست یکی از شاخصه‌های توسعه پایدار در کشور است افزود: بی توجهی یا کم توجهی به محیط زیست، مشکلات زیست محیطی عدیده‌ای را برای موجودات زنده به همراه خواهد داشت.

وی افزود: حفظ محیط زیست و بقای آن برای نسل‌های آینده یکی از معیار‌های سنجش توسعه پایدار محسوب می‌شود و باید گفت فعالیت‌ها و اقدامات اداره کل محیط زیست استان در نگهداشت منابع طبیعی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

فرمانده انتظامی ایلام بیان کرد: با همکاری همه نهاد‌های دولتی و عمومی و اقشار مختلف مردمی در حفظ محیط زیست و نعمت‌های خدادادی، آینده روشنی را برای نسل‌های بعد پیش رو خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه عدم حفظ منابع تجدید ناپذیر محیط زیست باعث ضایع شدن حق نسل‌های آینده می‌شود، مطرح کرد: علاوه بر همکاری مطلوبی که در مرکز بین اداره محیط زیست و در فرماندهی انتظامی استان ایلام برقرار است، به تمامی واحد‌های انتظامی استان ابلاغ شده که نهایت همکاری را با عوامل محیط بان به کارگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.