امام جمعه اهل سنت نقده با بیان اینکه دشمن کینه توز برای ضربه زدن به نظام اسلامی از هیچ کاری دریغ نمی‌کند، گفت: اجازه نمی‌دهیم ذهن جوان و نوجوان ما را با تحریف واقعیت ها مسموم کنند.

ماموستا «سنار تمرنژاد»  با اشاره به وقایع اخیر کشور افزود: دشمنان برخی را با تزویر و بعضی را با تطمیع لیدر اغتشاشات کردند تا به اصطلاح خود ایران اسلامی را زمین گیر کنند.

وی با تاکید بر هوشیاری و بصیرت مردم اظهار کرد: با مشارکت در راهپیمایی پرشور امروز بار دیگر به دشمنان انقلاب و مردم می‌گوییم هرگز نخواهید توانست در ذهن و مغز جوانان ما لانه بسازید.

 امام جمعه اهل سنت نقده ادامه داد: هرچقدر عظمت راهپیمایی ۱۳ آبان بیشتر باشد به همان اندازه نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان نیز بی اثر و خنثی خواهد بود.

ماموستا تمرنژاد با بیان اینکه راهپیمایی امسال متفاوتر از سال‌های قبل و ‌با شور بیشتری برگزار خواهد شد، گفت: دشمن با مشاهده حضور گسترده مردم به این حقیقت پی خواهند برد که مردم ما آگاه و بصیرند و از انقلاب و نظام اسلامی تمام قد دفاع می‌کنند.

 امام جمعه اهل سنت نقده تاکید کرد: بیرون کردن تفکر نفوذ و ساخت لانه جاسوسی در ذهن جوانان پیام ۱۳ آبان به دشمنان است.

ماموستا تمرنژاد با بیان اینکه‌ امام‌ راحل ۱۳ آبان را انقلاب دوم‌ نامیدند، افزود: این انقلاب آنقدر اهمییت داشت و از پابه محکم برخوردار بود که صهیونیسم و استکبار جهانی را مایوس کرد.

به گفته وی، جوانان با کارهایی که در سال‌های ۵۷ و ۵۸ کردند به استکبار جهانی فهماندند تا این نسل ولایی هست نمی‌توانند در بین این ملت و کشور نفوذ کرده  و لانه جاسوسی بسازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.