همزمان با روز عفاف و‌حجاب همایش بزرگ عفاف و حجاب با حضور مردم و مسئولان در شهرستان خوی برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه آذربایحان غربی در همایش بزرگ عفاف و حجاب که همزمان با روز عفاف و‌ حجاب و با حضور مردم و مسئولان  در شهرستان خوی برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ حجاب در جامعه است، اظهار کرد: حجاب از ضروریات دین اسلام است و بایستی همگی در جهت تبلیغ و ترویج آن تلاش کنیم.

حجت الاسلام اکبرزاده گفت: ضروری است در راستای حفظ ارزش زن و در نهایت تقویت و تحکیم بنیان خانواده این فرهنگ بیش از پیش ترویج داده شود.

وی ادامه داد: خداوند حجاب و پوشش را برای زن مایه مصونیت از آفات و حفظ حریم در جامعه قرار داده و پوشیدگی زنان در برابر نامحرم مایه اعتلای شخصیت آنان است.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه آذربایحان غربی به وظایف و نقش مسئولین در مقوله حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: بی تردید اثرگذاری مسئولین در این راستا می‌تواند بیش از هر فرد و صنف دیگری مؤثر باشد و نیاز است که دست اندرکاران توجه جدی به این مسئله داشته باشند.

حجت الاسلام اکبرزاده با اشاره به توطئه‌های دقیق و علمی دشمنان در مسئله عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: کار فرهنگی باید به صورت مستمر در مراکز فرهنگی به‌ویژه برای نسل نوجوان و جوان در مدارس و دانشگاه‌ها انجام‌گیرد تا این توطئه‌ها خنثی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.