برگزاری نمایشگاه ملی، تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی گوهرشاد در آذربایجان غربی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، گفت:دومین نمایشگاه ملی، تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی گوهر شاد دراستان برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، گفت: دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» با هدف اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و نشان دادن توانمندی‌های تولید کنندگان داخلی در زمینه طراحی و دوخت لباس از ۱۱ تا ۱۶ تیر ماه سال ۱۴۰۲ مصادف با آغاز دهه امامت و ولایت در سالن شماره یک محل نمایشگاه‌های دایمی پارک جنگلی برگزارمی‌گردد.

علیرضا نوروزی افزود: در این نمایشگاه بیش از چهل غرفه متشکل از تولیدی‌های ایرانی و دستگاه‌های پشتیبان در این امر خطیر به مدت شش روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ حضور خواهد داشت و در روز مبارک عید غدیر پایان می‌یابد.

وی بیان کرد: عرضه صنایع خلاق فرهنگی هنری بانوان، عرضه و فروش پوشاک ایرانی اسلامی، عرضه پارچه چادری با تخفیف بیست درصدی به قیمت کارخانه، دوخت رایگان چادر، نمایش لباس‌های بوم محلی استان، برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان، همراه با نمایش آثار هنرمندان از جمله برنامه‌های دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی (گوهر شاد) است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، برگزاری برنامه ویژه کودکان و نوجوانان، نمایش آثار هنرمندان و غرفه ویژه کودکان و نوجوانان از جمله دیگر اقداماتی عنوان کرد که در دومین نمایشگاه ملی، تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی گوهر شاد برپا خواهد شد.

نوروزی افزود: این نمایشگاه در راستای ترویج الگو‌های پوشش ایرانی و اسلامی و پرهیز از الگو‌های نامانوس با فرهنگ ملی و دینی با مشارکت برخی دستگاه ها‌ی اجرایی استان و تولید کنندگان البسه اسلامی، طراحان لباس برگزار میگردد.

 وی ادامه داد: از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه میتوان به مشارکت بسیار خوب دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری بهتر نمایشگاه و وجود برنامه‌های فرهنگی هنری شاد در ایام برگزاری اشاره نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام و ادیان است و از تنوع قومیتی برخوردار بوده و در بحث پوشش باید از لباسی استفاده شود که در شان نظام اسلامی و جوانان است.

نوروزی ادامه داد: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری امام خامنه ای، ولی امر مسلمین زندگی می‌کنیم و وظیفه داریم براساس دستوری که، ولی فقیه تحت عنوان جهاد تبیین صادر کرده عمل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.