معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه استکبارستیزی یکی از شعار‌های اساسی جمهوری اسلامی است، گفت: در تبیین شعار‌های انقلاب کوتاهی کرده و بطور شایسته آن‌ها را برای نسل جوان تبیین نکردیم.

رضا ابراهیمی گفت: آنطور که شایسته است نتوانسته تیم شعار‌های انقلاب اسلامی را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: امروز نیازمندیم با نسل جوان و دانش آموز گفتگو کنیم البته این صحبت کردن‌ها هم باید حرفه‌ای باشد، چون گاهی به جای اینکه درست کنیم، خراب می‌کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه سخنرانانی که به مدارس می‌آوریم چند درصد در می‌توانند مسایل را تبیین کنند؟ ادامه داد: خیلی اتفاق افتاده سخنرانی را به مدرسه آوردیم که برای دانش آموزان علامت سوال دیگری بوجود آورده است.

وی اضافه کرد: سخنران حرفه‌ای نداریم ولس توصیه دارم که از سخنرانانی استفاده شود که با زبان مخاطب بتوانند حرف بزنند و با او ارتباط برقرار کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی یادآور شد: خود معلمین و اساتید هم نیاز به گفتگو و تبیین دارند.

ابراهیمی با بیان اینکه الان چند درصد با جوانان صحبت کردیم؟ گفت: برنامه‌های ما باید به روز باش و از اجرا‌های کلیشه‌ای خارج شویم و کار‌هایی که مورد پسند مخاطب جوان و نوجوان است را اجرا کنیم علاوه بر این در فضای مجازی محتوا‌های مخاطب پسند داشته باشیم

وی تاکید کرد: تربیت توام با آموزش است در حالیکه ما تربیت را کنار گذاشته‌ایم لذا آموزش و پرورش باید در تولید محتوا دقت کند و برنامه‌هایی ارایه دهد که دانش آموز را راغب کند الان دانش آموزان در فضای مجازی سرگردان هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه برنامه‌هایی ارایه شود که جذابیت داشته و ایجاد انگیزه کند، افزود: در مراسم ۱۳ آبان هم باید برنامه‌ها مخاطب پسند باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به واقعه ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی یک روز به یاد ماندنی و روز استکبار ستیزی است بنابراین با حضور پر رنگ در راهپیمایی ابن روز، حساب دست خیلی‌ها می‌آید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی هم در این جلسه اظهار کرد: وقایع و جنایات اخیر استکبار جهانی گناهی نابخشودنی است.

حجت الاسلام ناصر آقایی ادامه داد: جنایت روی داده در حرم شاهچراخ محکوم است ضمن اینکه عاملان این جنایات مورد حمایت استکبار جهانی هستند.

وی به اطلاع رسانی مراسم ۱۳ آبان اشاره کرد و افزود: این روز نماد انزجار از استکبار جهانی است بنابراین ضروریست به شکل مطلوبی برنامه‌های این روز از سوی اهالی رسانه منعکس شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.