معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات خط کشی محور فرخشهر به دستگرد امامزاده انجام شده و علائم راهنمایی و رانندگی در حال نصب است.

احمدرضا حاتمی گفت: عمده تصادف‌هایی که در محور فرخشهر به دستگرد امامزاده رخ می‌دهد به دلیل سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عدم توجه به جلوست.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: عملیات خط‌کشی این محور انجام شده و علائم راهنمایی و رانندگی در حال نصب در چهار نقطه مشخص شده است تا قبل از شروع فصل سرما این نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: سرقت علائم در این محور زیاد است و علائم یک ماه پس از نصب سرقت می‌شوند که مردم در صورت مشاهده با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند و موضوع را گزارش دهند.

حاتمی در خصوص پیچ گردنه کت تصریح کرد: در این گردنه محدودیت سرعت مشخص است، اما سرعت مجاز رعایت نمی‌شود که برای رفع مشکل این جاده به محض تامین اعتبار جاده‌های فرعی و روستایی این پیچ اصلاح می‌شود.

وی در پایان افزود: تقاضا برای ۴ خطه شدن این محور بوده، اما این موضوع باید توسط اداره‌کل راه و شهرسازی بررسی شود و ترافیک جاده سنجیده و اولویت‌بندی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۷:۱۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۱
جاده های ترانزیتی شمالی و جنوبی استان را به دهها قطعه برای زودتر به بهره برداری و به نتیجه و ثمر رسیدن هر چه زودتر و به قطعات فراوان و به پیمانکاران خوشنام و خوشکار داده شوند تا استان هر چه زودتر غز بن بست رهایی یابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۵ مهر ۱۴۰۱
آزادراه بن شهرکرد را هرچه زودتر باید ساخت
آخرین اخبار