مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ این دستگاه به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای است.

روح الله غلامی اظهار داشت: با در پیش بودن فصل سرما، طرح زمستانه راهداری نیز از آبان ماه امسال در چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد که در این راستا تمامی راهدارخانه‌های استان، ماشین آلات و همچنین جاده‌های حادثه خیز تجهیز و بهسازی خواهد شد.

وی افزود: مردم می‌توانند قبل از آغاز سفر‌های خود از طریق سامانه تلفن گویای ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از وضعیت جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی مقصد خود مطلع شوند.


بیشتر بخوانید


غلامی اضافه کرد: این سامانه از آذرماه ۱۳۸۷ با هدف بهینه سازی و بهره برداری از راه‌های کشور راه اندازی شد و به صورت شبانه روزی از طریق تلفن گویا، پیامک، برنامه کاربردی و سامانه WWW.۱۴۱.ir، پل ارتباطی کاربران جاده‌ای با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

وی گفت: بیش از ۱۶۰ نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد که ۴۹ مورد آن مصوب کشوری است و تا کنون ۱۰ نقطه حادثه خیز استان رفع نقص شده است بقیه نقاط هم با اولویت بندی و تامین اعتبار مورد نیاز رفع نقص خواهد شد.

غلامی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۵۸ طرح در زمینه خط کشی محورها، بهسازی و روکش آسفالت جاده ها، نصب نیوجرسی، روکش‌های حفاظتی سطح روی آسفالت ها، نصب تابلو و بهسازی و ساخت پایگاه‌های پلیس راه در استان فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار