امام جمعه شاهرود گفت: هدف دشمنان از ساخت برخی بازی‌های رایانه‌ای طی ۲۰ سال گذشته مقدسات دین‌های مختلف به ویژه اسلام بوده است.

حجت‌الاسلام عباس امینی گفت: دشمنان طی ۲۰ سال گذشته با برنامه ریزی دقیق برای ساخت بازی‌های رایانه‌ای مقدسات دین‌ها را هدف قرار دادند که در این زمینه خانواده‌ها باید دقت بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه آتش زدن مسجدها توسط تعدادی نوجوان برگرفته از این بازی‌ها است، تصریح کرد: خانواده‌ها مراقبت کنند چه نوع بازی خریداری می‌کنند و هدف تنها سرگرم کردن نوجوانان و جوانان نباشد.

حجت الاسلام امینی با اشاره به اینکه نباید به مسائل رایانه‌ها و فضای مجازی کم دقت بود، ابراز داشت: دشمن از فضای مجازی برای تحریک و تهییج نوجوانان، جوانان، دانش آموزان و دانشجویان به سود منافع خود سوء استفاده می‌کند.

امام جمعه شاهرود در بخش دیگر سخنان خود به برگزاری اجلاسیه خزر اشاره کرد و گفت: ایران راه ارتباطی شمال به جنوب برای کشورهای آسیای میانه، روسیه و کشورهای شرقی است که آنها را به آب‌های گرم متصل کند، این امر فرصت بسیار مناسبی برای حرکت اقتصادی در برابر تحریم‌های ظالمانه است.

وی افزود: دنیا باید روزی به این نتیجه برسد که نظام پولی دیگری با پشتوانه لازم جایگزین دلار آمریکایی شود.

خطیب جمعه شاهرود با اشاره به اینکه دشمنان ایران انقلابی را اهل تعامل و ارتباط با دیگر کشورها نمی‌دانند، اظهار داشت: ملت ایران هیچ‌گاه با رژیم صهیونیستی ارتباطات نخواهد گرفت و با آمریکا به تعبیر امام(ره) تا زمانی که گرگ است نمی‌توان ارتباط برقرار کرد، اما با کشورهای دیگر ارتباط داشته و خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار