حجت الاسلام و المسلمین مطیعی از بین بردن بنیان قوی کشور را آرزو و هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان  در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه به سخنرانی با اقتدار مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان انتظامی در دانشگاه فراجا اشاره و این اقدام را سبب خنثی سازی جنگ روانی دشمنان خاطر نشان کرد و گفت:هدف اصلی دشمنان از بین بردن جمهوری اسلامی در کشور نیست،مشکل اصلی آنان ایران با بنیان قوی است و می‌خواهند با دسیسه‌های گوناگون این اقتدار را از ما بگیرند.

امام جمعه‌ی سمنان با تاکید به اینکه جوانان امید رهبری هستند به نقش ویژه آنان در کشور اشاره کرد و گفت: مردم ما بار‌ها با حضور باشکوه خود در راهپیمایی‌ها، انتخابات و صحنه‌های دیگر ملی نشان دادند که دوستدار نظام جمهوری اسلامی اند و همیشه از کیان و میهن خود در برابر هجمه‌ی دشمنان دفاع خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن گرامیداشت هفته‌ی فراجا ازتلاش شبانه روزی نیروی انتظامی قدردانی کرد و افزود: هرکس امنیت کشور را مختل کند در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است و نیروی انتظامی هوشیارانه از تمامیت کشور دفاع و حراست می‌کند.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه‌ی قوه قضاییه علیه مسببان اصلی اغتشاشات اخیر گفت: مجازات باید برای مفسدان و آشوب گران اصلی اجرا شود نه برای برخی از جوانان که با تحریک احساسات بازی خوردند.

خطیب نماز جمعه سمنان، اکراین را ثمره‌ی دل بستگی و گرایش به غرب برشمرد و گفت: در حالی که چهار منطقه و حدود ۱۵ درصد از خاک کشور اکرین به روسیه ملحق شده ، درخواست عضویت اکراین درپیمان ناتو طبق گفته ی دبیر کل ناتو مشروط به تایید کشور‌های عضو در این پیمان است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در ادامه با اشاره به شانزدهم مهر روز کودک، کودکان را زیر بنای پیشرفت جوامع دانست و گفت: شورای عالی فرهنگ کشور باید با استقلال در زمینه‌ی آموزش و تعلیم کودکان در راستای ترویج فرهنگ ایرانی – اسلامی برنامه‌ها و اسناد بالا دستی کشور را به خصوص در نهاد آموزش و پرورش تدوین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.