نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: انتقاد و اعتراض حق مردم است اما همین مردم آشوب‌طلبی و هرج و مرج را نمی‌پذیرند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی برنامه‌ها و اهداف مختلفی برای متلاشی کردن نظام جمهوری اسلامی دارد که به گور می‌برد و از این رژیم اشغالگر انتظاری جز این نیست.

وی ادامه داد: دشمن خارجی با به کار گرفتن عوامل داخلی و استفاده از انرژی و سرعت جوانان، عواطف و احساسات زنان، جسارت و خشونت، به مقدسات دینی و ملی کشورمان توهین کرد.

خطیب جمعه سمنان اظهار داشت: بر اساس آیات قرآن، خداوند نعمتی را که به مردم داد پس نمی‌گیرد مگر اینکه خود مردم حال خود را تغییر دهند، و اگر مردم نعمت امامت را شکر گویند، باقی می‌ماند در غیر این صورت از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: دلیل غیبت امام زمان (عج) کفران نعمت شیعیان بود و اگر از نظر فکری و رفتاری نسبت به گذشته تغییر کنیم، خداوند دوباره این نعمت را به ما برمی‌گرداند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی افزود: یکی از تغییرات این است که با اطاعت از نایب کنونی یعنی ولی فقیه، رهبر معظم انقلاب و دعا برای فرج زمینه ظهور را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: در شرایطی که هر روز یک توطئه علیه نظام اسلامی می‌شود، اگر صبر و بصیرت داشته باشیم و به دیگران منتقل کنیم، خداوند این محرومیت از نعمت امامت را از بین برمی‌دارد و حضرت ولی عصر (عج) ظهور می‌کند.

خطیب جمعه سمنان خاطر نشان کرد: از مردم بصیر استان که در حمایت از نیروهای امنیتی در راهپیمایی شرکت کردند قدردانی می‌شود.

وی با اشاره به نزدیکی روز جهانی سالمند گفت: امام صادق (ع) فرمودند که احترام موی سپید، احترام به خداوند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با تاکید بر احترام به پدر و مادر، پرهیز از کدورت و برخورد بزرگوارانه با آنان افزود: مراکز سالمندان برای زمانی است که چاره‌ای نباشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.