مدیر عامل جمعیت هلال احمر هلال احمر استان زنجان گفت: مانور آمادگی در برابر زلزله همزمان با سراسر کشور در ۱۷ خانه هلال زنجان برگزار شد.

سید قاسم موسوی دیروز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مانور زلزله خانه هلال راشا کاسپین،گفت: ایران یکی از حادثه خیزترین کشور‌های جهان است و سالانه حوادث و سوانح بسیاری در مناطق مختلف کشور روی می‌دهد که خسارت‌های جانی و مالی فراوانی را بوجود می‌آورد.

او افزود: این مهم موجب نگرانی و تشویش در سطح جامعه شده و امنیت روانی را دچار تزلزل می‌کند به همین منظور همزمان با سالروز کاهش اثرات و بلایای طبیعی، با برگزاری مانور آمادگی در برابر زلزله تلاش می‌کنیم تا گامی در جهت افزایش آمادگی و پیشگیری از خسارت‌های جانی و مالی برداریم.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برگزاری مانور آمادگی در برابر زلزله در ۱۷ خانه هلال این استان به منظور افزایش تاب آوری و ارتقای دانش و مهارت اعضای خانه‌های هلال جهت پیشگیری و کاهش خسارت‌های ناشی از زلزله است.

موسوی ادامه داد: از مجموع ۱۷ خانه هلالی که همزمان با سراسر کشور مانور در آن برگزار شد، ۱۰ مورد روستایی و هفت مورد نیز در شهری بود.

او افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان تلاش گسترده‌ای در آموزش همگانی که رسالت اصلی هلال احمر است، انجام می‌دهد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال، دانش آموزان مدارس و مراکز آموزشی، کارکنان دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی این استان آموزش‌های مورد نیاز در همه سطوح پایه و تخصصی را ارائه می‌دهیم.

موسوی ادامه داد: علاقمندان به دریافت این آموزش‌ها می‌توانند با مراجعه به خانه‌های هلال و شعب هلال احمر در شهرستان‌ها از این آموزش‌ها به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.