وزیر کشور:

پژواک اسلام در دنیا بسیار قوی است

وحیدی گفت: کشوری که با قدرت و با یک مکتب جلو می رود مورد دشمنی غربی‌ها قرار می‌گیرد، اما با همه دشمنی ها، پژواک اسلام در دنیا بسیار قوی است.

احمد وحیدی عصر امروز در نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی استان که به مناسبت هفته وحدت در سنندج برگزار شد، گفت: در این هفته ما باید نشان دهیم شیعه و سنی یکی هستیم و از آرمان‌های کشورمان دفاع خواهیم کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه ماه مولود که اوج سرور و شادی مسلمانان است بواسطه برخی باور‌های غلط، دستخوش حوادث و اغتشاشات اخیر شد، گفت: دشمنان بدانند هیچگاه نخواهند توانست محبت اهل بیت را از مردم دیندار و مسلمان ما بگیرند.

او با اشاره به اینکه امروز غرب دچار مشکلات عدیده‌ای شده است، افزود: باوجود تمام دسیسه‌ها و توطئه‌ها علیه اسلام و انقلاب، ایران که حامل واقعی اسلام است با قدرت در تمام عرصه‌ها جلوی غرب ایستاده و مغلوب نخواهد شد.

وحیدی با بیان اینکه هیچ کس دروغ آمریکایی‌ها و شبکه‌های خارجی را در دفاع از مردم ایران و ملت کُرد باور نمی‌کنند، گفت: ما وظیفه داریم ماهیت گروه‌های ضد انقلاب را در اغتشاشات اخیر برای جوانان روشن کنیم و ثابت کنیم اجازه هیچ گونه خدشه به مزدوران انقلاب را نخواهیم داد.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش گفت: ایران فقط متعلق به شیعه نیست و مال همه است تصریح کرد: افتخار ایران، افتخار همه است و در این افتخار و تمدن همه نقش آفرین هستند.

او با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند ذهن جوانان را از مفاهیم ضد دینی و ضد اسلامی پر کنند، گفت: علما و روحانیون وظیفه دارند با جهاد تبیین در جهت روشن سازی افکار عمومی اقدام کنند.

وحیدی با بیان اینکه باید همه مطالبه گر آرامش و توسعه در این استان باشیم، افزود: نباید به کسانی که ثبات و امنیت جامعه را خدشه دار می‌کنند اجازه فعالیت دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.