استاندار خراسان جنوبی گفت: به دلیل حجم زیاد راه‌ها در شهرستان طبس، بیشترین اعتبارات حوزه راه‌ها به این شهرستان اختصاص یافته است.

قناعت در دیدار امام جمعه، فرماندار طبس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و بخش دستگردان گفت:  یک سوم اعتبارات سفر رئیس جمهور مربوط به راه‌های استان بوده که بیشترین حجم آن هم به دلیل پراکندگی و وسعت زیاد به شهرستان طبس اختصاص یافته است.

او افزود: از محل اعتبارات پارسال ۱۵ میلیارد تومان به بیمارستان طبس و ساخت آشیانه بالگرد اختصاص داده ایم.

قناعت با بیان اینکه محور مواصلاتی عشق آباد - پیرحاجات در امسال تأمین اعتبار می‌شود، گفت:  از محل اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور و متمم سفر اول، اعتباراتی به بخش دستگردان اختصاص خواهد یافت.

استاندار  خراسان جنوبی به مشکلات مطرح شده در این دیدار از جمله کم‌آبی، مرمت قنوات، راه ها، معادن و احداث بیمارستان درمان بستر اشاره کرد و ادامه داد: مشکلات مطرح شده در جریان سفر شهرستانی و میدانی استاندار که ویژه بخش دستگردان انجام خواهد شد بررسی و با حضورمسئولان متولی راهکار‌های لازم ارائه خواهد شد.

او با تأکید بر جذب سرمایه گذار برای رفع برخی مشکلات بخش دستگردان هم گفت: ما هم در این زمینه کمک‌های لازم را خواهیم داشت تا این بخش به خودکفایی برسد.

قناعت افزود: برای برق‌رسانی به کارخانه سنگ شکن شهرداری عشق آباد کمک اعتباری خواهیم کرد تا این طرح در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

استاندار  خراسان جنوبی تصریح کرد: باید از طریق نهاد‌های انقلابی پیگیری لازم برای جذب اعتبار در زمینه رفع برخی از مشکلات بخش دستگردان انجام شود.

او با تأکید بر اینکه مشکلات معادن بخش دستگردان به صورت درون استانی قابل حل است، گفت: باید از منافع معادن در زمینهرفع برخی گره‌های بخش و شهرستان استفاده شود.

برق‌رسانی به کارخانه سنگ شکن شهرداری عشق آباد، مرمت قنوات، کم آبی و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی، روکش آسفالت راه‌های اصلی و روستایی، تکمیل راه اصلی عشق آباد - پیرحاجات، احداث بیمارستان محلی، توجه ویژه به عشایر منطقه، اشتغالزایی و رفع بلاتکلیفی معادن و استفاده حداکثری از ظرفیت آن از مهمترین مشکلات و درخواست‌های مطرح شده در این دیدار بود که برای حل برخی موارد، راهکار‌های لازم ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.