خبر‌های خوش اعتباری برای محور‌های خراسان جنوبی

دیدار استاندار خراسان جنوبی با وزیر راه و شهرسازی خبر‌های خوشی برای استان به همراه داشت.

در راستای پیگیری اعتبارات مورد نیاز محور‌های خراسان جنوبی جلسه‌ای در محل دفتر وزیر راه و شهرسازی با حضور قناعت استاندار خراسان جنوبی، نخعی نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و داعی مدیرکل راه وشهر سازی خراسان جنوبی برگزار شد.

قاسمی وزیر محترم راه و شهر سازی دراین جلسه ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط مجموعه مدیران استان خراسان جنوبی در طرح نهضت ملی مسکن بویژه موضوع تامین زمین ویلایی برای اکثر شهر‌های استان بر تکمیل باند‌های دوم در دست اجرا و پروژه راه آهن استان تاکید کرد.

در این جلسه مقررشد سازمان ملی زمین و مسکن با دستور وزیر راه و شهرسازی مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از محل منابع خود را به صورت علی الحساب برای پرداخت مطالبات پیمانکاران طرح سربیشه -درح - ماهیرود تامین کند.

همچنین اداره کل راه و شهر سازی خراسان جنوبی با هماهنگی سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به تهاتر زمین‌های مازاد در اختیار با مطالبات پیمانکاران محور بیرجند - نهبندان تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان اقدام کند و اجرای کریدور ریلی شرق کشور هم سرعت یابد.

همچنین در ادامه پیگیری‌های پرداخت تسهیلات به پروژه راه آهن بیرجند-قاین-یونسی از محل صندوق توسعه ملی، جلسه‌ای با حضور استاندار، اسحاقی نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه موضوع اخذ تاییده حقوقی به منظور امکان صدور تضمین نامه بازپرداخت اصل و سود تسهیلات ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی پروژه راه آهن بیرجند-قاین-یونسی توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و به نفع بانک‌های عامل مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.