استاندار خراسان جنوبی گفت: امروزه بیش از هر زمانی باید مراقب افکار باشیم، زیرا دشمن با ایجاد فضای فتنه‌گون به دنبال رسوخ در افکار است.

قناعت در جریان بازدید از فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی و حضور در جلسه تربیتی و ارتقای کادر انتظامی استان گفت: در فضای غبارآلود و فتنه‌گون از یک طرف صدمات فیزیکی به نیروی انتظامی وارد شد و از طرفی مطالبی که برخی‌ها با ایجاد جنگ روانی در داخل و خارج نسبت به نظام، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نیروی انتظامی می‌گفتند، دردش بیشتر از صدمات جسمی بود.

او با اشاره به اینکه نبرد بین حق و باطل همیشه وجود دارد، افزود: در زمان امام خمینی (ره) همانند زمان پیامبر اکرم (ص)، جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار گرفته بودند.

به گفته قناعت در زمان مولای متقیان (ع) هم خط و خطوط به هم آمیخته شد، حق و باطل نماز شب خوان بودند و فضا غبار آلود شده بود و خواص در آن زمان به دلیل آلودگی‌های مالی که داشتند خط و خطوط را عوض کرده بودند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: امروزه امپراتوری رسانه‌ای غرب هم فضا را فتنه‌گون و سخت‌تر می‌کند. زمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شبیه زمان مولای متقیان علی (ع) است.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: برخی‌ها غافلند و چون بصیرت کافی ندارند وارد صحنه می‌شوند، اما برخی‌ها با انگیزه می‌آیند. پس نبرد بین حق و باطل همیشه هست و عرصه و میدان تغییر می‌کند.

قناعت ادامه داد: عرصه و میدان الان در خانه و خیابان‌های ما است و ما باید از تحلیل سیاسی برخوردار شویم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به آشوب‌های اخیر، اظهار کرد: افرادی بودند که سابقه درخشانی داشتند، اما موضع‌گیری الان با سابقه آن‌ها همخوانی ندارد.

او عنوان کرد: فتنه‌ها در آخر الزمان زیاد می‌شود و این آلودگی‌ها باید نمایان شوند تا ظهور حضرت حجت (عج) فراهم شود.

قناعت گفت: فتنه‌های کنونی تمرین است تا خود را برای فتنه‌های بزرگتر آماده کنیم که با نگاه عمیق مسیر را ادامه دهیم.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: نیروی انتظامی در اوج اقتدارش مظلوم هم واقع می‌شود، چون در نوک پیکان است.

او با تأکید بر این که نیروی انتظامی از اقتدار بالایی برخوردار است و تدبیر و درایت دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در مقابل فضا‌هایی که به تلاش آمریکا و انگلیس و خواص آلوده در داخل ایجاد می‌شود تا این مجموعه را متزلزل سازد، بسیارمقتدر است و فتنه را کنترل می‌کند تا کمترین میزان هزینه برای نظام و انقلاب ایجاد شود.

قناعت با بیان اینکه در فتنه اخیر در برخی استان‌ها مشکل داشتیم، ادامه داد: این مشکلات با تدبیر شورای تأمین و همراهی و همکاری و هم‌افزایی همه دستگاه‌های عضو این شورا به ویژه نیروی انتظامی در استان در حداقل بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.