نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جهاد تبیین راهکار مقابله با تحریف حقایق از سوی دشمن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج استان ضمن گرامیداشت یاد شهید آیت الله مطهری، گفت: اگر حقیقت اسلام برملا شود دیگر جایی برای عرض اندام ندارد.

او گفت: بعد از انقلاب اسلامی؛ طرح و برنامه های برای اهداف پلید غرب، صورت گرفت، به عنوان نمونه حدود ۱۷ هزار از بهترین ها از جمله علامه مطهری ها و شهید بهشتی ها و بهترین ها را ترور کردند؛ از حوزوی، بازاری و دانشگاهی در هر جایی موثر بود فرقی نمی کند یا هجوم هشت ساله نظامی را که تحمیل کردند تا با از میان برداشتن خوب ها، فهمیده ها و انسان های با ایمان و کارآمد اینها را بردارند زیراکه حکومت بر بقیه ی افراد ناکارآمد؛ برای آنها مشکلی ندارد و همچنان تا این لحظه نیز ادامه دارد.

آیت الله عبادی گفت: مسئله تعرض به حرم ائمه(علیه السلام) و جریان داعش بهانه ای برای نابودی اسلام بود، دشمن یک کمیتی را از میان برمی دارد تا کیفیت را که نظام اسلامی است را از میان بردارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اول کیفیت است بعد کمیت؛ بنابراین دشمن کمیت را از میان برداشت که کیفیت که نظام اسلامی است را بتواند از میان بردارد.

او گفت: تا امروز در کشور هرجا کم آوردیم می بینید اعجاز گونه دست قدرت الهی از آستین در می آید و بر سینه نامحرم می زند، همان چیزی که امام خمینی(ره) از آن به عنوان معجره یاد کرد در آن تعارف نکرد و هموراه تکرار می شود، یکی از آنها ۵ اردیبهشت در طبس است.

آیت الله عبادی  گفت: دشمن به تعبیر خودش همه گزینه ها را روی میزش دارد اما در هیچ کدام به نتیجه نرسیده است اما اکنون بر روی مسئله تحریف و دروغ و تهمت و جنگ روانی و سوء استفاده از صحنه های مجازی تمرکز کرده است و این روی کمیت و کیفیت تاثیر دارد و با القای شبهات در افراد تردید ایجاد می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تمرکز دشمن بر تحریف حقایق است، ما در تحقق آنچه که کمیت را جبران کند و به کیفیت دست یابیم در این مقطع زمانی باید جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهیم.

آیت الله عبادی گفت: جهاد تبیین فوریت دارد چون در مقطعی هستیم که اگر دشمن دچار شکست شود مساوی با پیروزی ما خواهد بود، همانگونه که یک فرصت طلایی در کوفه بود که از دست دادند و در آن مقطه خاص حضور و حمایت از دین خدا نکردند و بعد اینها به صورت توابین کوفه از جان خود مایه گذاشتند اما خاصیتی نداشت چون شرایط زمان را از دست دادند، امروز ما در شرایطی هستیم که رهبر معظم انقلاب بر فوریت جهاد تبیین تأکید کردند چون این یک فرصت سرنوشت ساز است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.