مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ۷ مهرماه آخرین زمان شرکت در جشنواره کشوری علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت به میزبانی این دانشگاه است.

سید علی درخشان افزود: قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، جشنواره فرهنگی، اجتماعی، هنری و پژوهشی تعالی سلامت و جوانی جمعیت را با هدف ترویج فرهنگ ازدواج و فرزندآوری، آگاه سازی و اقناع سازی جامعه از مزایای جوانی جمعیت برگزار می کند.

وی تصریح کرد: درمان ناباروری، کاهش سقط جنین و سزارین و چالش‌ها و تهدیدات سالخوردگی جمعیت کشور و استان چهارمحال و بختیاری و مطالبه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

درخشان محور‌های این جشنواره را شامل: پوستر طراحی گرافیک_ داستان کوتاه و فیلمنامه_ مقالات پژوهشی و علمی_ نقاشی _ وبلاگ نویسی_ تولیدات نرم افزاری_ انیمیشن موشن گرافی و کلیپ_ پیشنهادات و ایده‌های کاربردیتیتر و جملات کوتاه و تاثیرگذار _خوشنویسی پادکست_ درس آموخته‌ها و تجربیات کاربردی و مشاوره برای ترویج مفاهیم جمعیت باور و جمعیت یاور اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه شروع ثبت نام جشنواره از ۲۷ تیرماه همزمان با عید غدیر خم بود افزود: آخرین مهلت ارسال آثار ۷ مهرماه، ارزیابی آثار ۱۷مهر و برگزاری جشنواره ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ می‌باشد.


بیشتر بخوانید


وی در ادامه از کلیه علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و پژوهشی رسانه و دیجیتال در هر رده سنی خواست، جهت دریافت اطلاعات بیشتر از محور‌های جشنواره به وب سایت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به آدرس سایت جشنواره: Javani@skums.ac.ir یا ایمیل SKums.ac.ir/javani اداره جوانی جمعیت؛ قسمت جشنواره جوانی جمعیت مراجعه نموده و ضمن مطالعه فراخوان جشنواره در صورت تمایل ثبت نام نمایند.

به گفته درخشان، به نفرات برتر جشنواره، همزمان با میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) جوایز نفیسی از طرف دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار