میرزایی گفت: مقوله جمعیت در کشور به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مؤلفه‌های قدرت به‌شمار می‌رود.

آقای حسین‌میرزایی روز یکشنبه در نشست حمایت از جوانی جمعیت چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: علاوه بر فعالیت‌های قانونی در این زمینه و ارائه مشوق‌ها باید به اقدامات فرهنگی در این راستا توجه بیشتری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ترویج ازدواج آسان و نهادینه شدن این مهم را ضروری دانست و افزود: فرزندآوری زوج‌های کنونی و تلاش برای درمان ناباروری برخی بانوان می‌تواند به جوانی جمعیت کمک کند.


بیشتر بخوانید


حسین‌میرزایی تغییر نگرش آحاد جامعه را باعث تسریع در تحقق اهداف مرتبط با جوانی جمعیت اعلام و تصریح کرد: آموزش و پرورش می‌تواند با انجام فعالیت‌های فرهنگی اصولی و بنیادین در این راستا نقش‌آفرینی کند.

وی تشریح آسیب‌های تک‌فرزندی برای خانوار‌ها را ضروری دانست و یادآور شد: کمیته‌ای تخصصی زیرمجموعه دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری تشکیل و برای بصیرت‌افزایش و آگاهی‌بخشی خانواده‌ها فعال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در برای موفقیت‌های بیشتر در این خصوص و افزایش فرزندآوری در جامعه باید از توان افراد دغدغه‌مند بهره‌گیری و استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار