مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:باهدف ترویج و فرهنگ‌سازی فریضه زکات و نقش مهم آن درمحرومیت‌زدایی جشنواره زکات به صورت کشوری در زنجان برگزار می‌شود.

صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان نهادی ولایی و مردمی است با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده به خانواده‌های  تحت حمایت  این نهاد و تحقق برنامه‌های هدف‌گذاری شده در بخش‌های مختلف، گفت: کمیته امداد استان زنجان در حال حاضر به بیش از ۲۹ هزار خانوار مددجویی و سایر اقشار نیازمند در بخش‌های مختلف خدمت ارائه می‌دهد.

او ادامه داد: در کنار ارائه خدمات معیشتی، مهمترین راهبرد کمیته امداد استان زنجان توانمندسازی در ابعاد مهم توسعه و تقویت خدمات اشتغال و کارآفرینی، مسکن و خدمات فکری و فرهنگی برای مددجویان و سایر اقشار نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تسریع در خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان، امیدآفرینی و ارائه خدمات اثرگذار در حوزه توانمندسازی جامعه هدف با استفاده از ظرفیت‌های عظیم مراجع تقلید، علما، روحانیت و قشر‌های مختلف مردمی را از مهمترین شاخص‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: مشارکت گسترده مردم و خیرین در ارائه خدمات مطلوب این نهاد به مددجویان موثر بوده و باعث افزایش خدمات و بهبود فعالیت‌های این نهاد در زمینه رسیدگی حداکثری به نیازمندان شده است.

او به برگزاری جشنواره ملی زکات در مهر ماه امسال اشاره کرد و افزود: دبیرخانه شورای زکات استان با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی فریضه واجب پرداخت زکات و نقش مهم آن در محرومیت‌زدایی جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات به صورت کشوری در هفتم مهرماه سال جاری در استان زنجان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.