مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: میزان جمع آوری و ساماندهی زکات در استان زنجان ۸۰ درصد افزایش داشته و حائز رتبه پنجم کشوری شده است.

روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  ایجاد اشتغال برای خانوار‌های تحت حمایت را مهمترین اولویت این نهاد عنوان کرد و گفت: تعهد امسال کمیته امداد استان در بحث اشتغالزایی ۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی بوده که تاکنون  هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

او یکی از فاکتور‌های اصلی در موفقیت طرح‌های اشتغال را ارائه آموزش‌های مهارتی به جامعه هدف عنوان کرد و افزود: در این بخش نیز قریب به پنج هزار کارجوی مستعد اشتغال تا پایان امسال  از آموزش‌های مهارتی این نهاد بهره مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به جمع‌آوری ۱۴۲ میلیارد تومان مشارکت مردمی در استان زنجان، گفت: میزان جمع آوری و ساماندهی زکات در استان زنجان ۸۰ درصد افزایش داشته و بر اساس ارزیابی انجام شده حائز رتبه پنجم کشوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بااشاره به تمهید مقدمات لازم جهت راه اندازی کلینیک پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در زنجان با عنوان کلینیک رز، گفت: با توجه به آسیب پذیری جامعه هدف کمیته امداد، فعالیت چنین مراکزی در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.