نخعی گفت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دستور داد تا موضوع راه اندازی واحد خواهران در دانشگاه فنی و حرفه‌ای نهبندان به صورت محلی بررسی شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری برای راه اندازی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نهبندان از سال ۱۳۹۹ گفت: ایجاد و راه اندازی واحد پسران این دانشگاه در نهبندان از سال ۹۹ مورد پیگیری قرار گرفت و اکنون در ۴ رشته دانشجو می‌پذیرد و حدود یک سال است که با توجه به درخواست خانواده‌ها مبنی بر راه اندازی واحد خواهران در این دانشگاه موضوع مورد پیگیری قرار گرفته است.

نخعی افزود: در این دیدار وزیر قول مساعد داده و اخیرا دستور داده است تا این موضوع به صورت محلی مورد بازدید و بررسی قرار گیرد که امیدواریم با پیگیری‌های جدید واحد خواهران در دانشگاه فنی و حرفه‌ای نهبندان راه اندازی شود.

او ضمن تشکر از مسئولینی که در این امر همکاری داشته اند گفت: نهبندان از نظر جغرافیایی فاصله زیادی نسبت به مرکز استان داشته و از این رو بانوان برای تحصیل در رشته‌های فنی مجبور به طی این مسیر هستند که با راه اندازی واحد خواهران در این دانشگاه این نیاز نیز برطرف خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.