شاخص کل بورس با اُفت ۴ هزار و ۹۵ واحدی در تراز یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۲۱ واحد متوقف شد.

امروز دوشنبه (۲۸ شهریور) شاخص کل بورس با اُفت ۳۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۷ هزار و ۸۸۱ واحد قرار گرفت.شاخص کل بورس با اُفت ۴ هزار و ۹۵ واحدی در تراز یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۲۱ واحد متوقف شد.

آقای کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه گفت:امروز روند بازار منفی بود نکته منفی دیگر امروز ارزش معاملات پایین بود. افزایش نرخ بهره بین بانکی، دو دلی سهامداران به سبب ابهامات اقتصادی و در نهایت روند سیاسی از جمله موارد اثر گذار بر روند بازار بود.

شاخص کل اُفت بیش از ۴ هزار واحد داشت

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «کگل» و «حکشتی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خساپا»، «شستا» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند

شاخص کل هم وزن هم با اُفت هزار و ۶۹۸ واحدی روی پله ۴۰۰ هزار و ۲۱۲ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۲ هزار و ۹۳۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۵۳ واحد روی پله ۱۸ هزار و ۵۷۶ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۸۰ میلیارد سهم به ارزش ۴۱۳ میلیارد تومان رسید

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۶۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های خچرخش، خکار و فپنتا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های های تکمبا، ثاباد و سکرد بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های کزغال، غپاذر و کپرور بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت ثغرب، زنگان و ثرود بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

افران، فردا، همای بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، افران و صمعاد ۲۱۲ در بورس ایران داشتند

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های کارا، اراد ۹۲۴ و اعتماد در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های میدکو ۲، صند ۴۱۲۲ و کیان بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، خساپا و کمند بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
نماد‌های اخزا ۹۱۶۴، اراد ۸۷۴ و اراد ۸۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، نخل ۲ و سپیدما ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
چرا همه صندوق های ای تی آف رو ناوشان معامله میشن ولی دارا یکم وپالایش حداقل سی درصد زیر ناو معامله میشه. ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
اصلا بورس برای اینها اهمیتی نداره چه برسه به صندوق پالایش و دارایکم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
آینده ای برامون نموند ... همه چیزمون رو از دست دادیم تو بورس ...۷۰درصد از پولم رفت زندگیم از هم پاشید بدبخت شدم....هیچ کس جواب گو نیست
آخرین اخبار