مقامات اوکراینی از قطع برق در مناطق شرقی این کشور خبر دادند.

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از کی یف گزارش داد : مقامات اوکراین روز یکشنبه از قطع برق در مناطق شرقی این کشور خبر دادند.

فرماندار (منطقه «سومی» اوکراین) گفت: برق در سراسر منطقه سومی (Sumi) در شمال شرق اوکراین قطع شده و به ساکنان گفته شده است وسائل برقی خود را از مدار خارج کنند. حملات روسیه به زیرساخت های انرژی محتمل است.

در همین حال خبرنگار خبرگزاری رویترز به نقل از شاهدان از قطع جریان برق در بخش های وسیعی از شهر خارکیف دومین شهر بزرگ اوکراین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از خارکیف، خبرنگار این شبکه اعلام کرد به علت قطع جریان برق بخش وسیعی از شهر خارکیف شامگاه یکشنبه در تاریکی مطلق فرو رفته است.  علت قطعی جریان برق در شهر خارکیف هنوز مشخص نیست .

همچنین برخی گزارش های تایید نشده که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است از قطعی جریان برق در سایر مناطق اوکراین حکایت دارد.

برچسب ها: جنگ اوکراین ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
من با جنگ مخالفم اما اگر به دین و مکتبم حمله بشه موافق جهاد تا آخرین قطره خون هستم.ولی این اوکراین حقشه.بخاطر اون هواپیمای جاسوسی که در پوشش مسافربری از ایران جاسوسی میکرد.از قدیم گفتن دشمن دشمن من دوست من است.دشمن من اروپا و آمریکا و اسرائیل است.و روسیه هم با همه اینها دشمن است پس روسیه دوست من است.البته جنگیدن در کنار سربازان روسیه یک زیان بزرگ است چون دوطرف باطل هستن و هیچکدام در دفاع از دین الهی نمی جنگند اما کمک نظامی و مشاور نظامی به روسیه خیلی خیلی به سود ایران است
آخرین اخبار