رییس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از آغاز طرح نظافت و جاروزنی خیابان به خیابان شهر کربلا توسط خادمان شهرداری اصفهان از امروز خبر داد.

سیدمهدی عسگری گفت: طرح نظافت و جاروزنی خیابان به خیابان در کربلای معلی توسط خادمان شهرداری اصفهان از امروز  آغاز شد و مسیر‌های تردد زائران سیدالشهدا (ع) در حال پاکسازی است.

او افزود: این طرح امروز با نظافت محوطه اطراف موکب‌ها، جمع‌آوری و انتقال چهار سرویس پرس زباله و نظافت و جاروزنی مسیر‌های منتهی به حرم از جمله خیابان صدره، کنار گذر نهر البوبیات، خیابان احمد الوائلی و سایر مسیر‌ها است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان، آبرسانی به موکب‌ها به میزان ۷۰ هزار لیتر توسط تانکر آبرسان و خودرو‌های آتش‌نشانی را از دیگر اقدامات خادمان شهرداری اصفهان در این طرح مطرح کرد و گفت: آموزش و اطلاع‌رسانی به مسئولان موکب‌ها و هیئت‌ها جهت قراردادن به‌موقع پسماند‌ها و توزیع کیسه زباله بین موکب‌ها از دیگر اقدامات این ستاد است.

او خاطرنشان کرد: در نخستین روز این هفته ، خدمات‌رسانی به موکب‌های شهر‌های شهرضا، گلپایگان، رهنان، خمینی شهر، نائین و آران بیدگل نیز در کنار سایر موکب‌ها انجام شد.

خادمان شهرداری اصفهان در قالب گروهی ۵۰ نفره از پاکبانان و نیرو‌های خدماتی به شهر کربلا اعزام شده‌اند و در دو شیفت کاری به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار