معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: به زنان سرپرست خانوار، خانواده‌هایی که چندقلو دارند و خانواده‌های دارای بیش از یک عضو معلول، ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض مسکن داده می‌شود.

حمیده محدث معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: اشتغالزایی، مشارکت‌های مردمی و تهیه مسکن سه مقوله مهم نیست که اداره کل برای یاری مددجویان سرلوحه کار خود قرار داده است.

او افزود: امسال اولویت طرح مسکن به خانواده‌های ۲ عضو معلول و بیشتر اختصاص یافته است و در عین حال سال گذشته هزار و ۴۰ تعهد مسکن داشته ایم که هزار و ۵۳ مورد انجام شد و امسال هزار و ۷۰۲ تعهدمسکن داریم که در حال اجرای آن هستیم. 

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: امسال تا اواسط مردادماه پنج هزارو هشت نفر شناسایی شده اند که از میزان ۲۱۵ نفر به استان خراسان رضوی اختصاص یافته است.

محدث بیان کرد: به زنان سرپرست خانوار، خانواده‌هایی که چندقلو دارند و خانواده‌های دارای بیش از یک عضو معلول، ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض مسکن داده می‌شود.

او تصریح کرد:در بحث پویش مشق مهربانی نیز میزان تعداد دانش آموزان که ۳۱ هزار نفر در مشهد هستند در بحث نوشت افزار تبلت و موبایل مشارکت‌ها را برای سال تحصیلی جدید جلب می‌کنیم.

گلیان کارشناس مسئول دفتر مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی به مشارکت نقدی و غیرنقدی مردم اشاره کرد و گفت: در قالب مسئولیت‌های مختلف مشارکت‌های مختلف در بخش دولتی و غیردولتی داریم. در استان ۲۳۱ موسسه خیریه فعال داریم که از ما مجوز دارند و تحت نظارت اداره کل بهزیستی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.