فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: در یک سال گذشته ۲۰ مدرسه در سطح تایباد به همت نهاد‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی سپاه پاسداران مرمت شده است.

سرهنگ حسین شمس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد در نشست خبری گفت: در یک سال گذشته ۲۰ مدرسه با همکاری سازمان نوسازی مدارس، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی در سطح شهرستان تایباد مرمت شده است.

او افزود: همچنین سه واحد مدرسه در همین بازه یک سال با مشارکت آموزش و پرورش و سپاه ساخته شده که دانش آموزان ساکن مناطق محروم هم از امکانات جدید برخوردار شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد ادامه داد: گروه‌های جهادی مختلف شهرستان  ۴۶ واحد مسکن ساخته و ۱۲۵ واحد مسکن را در روستا‌ها مرمت کرده که جامعه هدف مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده اند.

سرهنگ شمس با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی بیان کرد: از پارسال تا کنون ۱۹ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و غذایی شامل کالا‌های اساسی خانوار‌ها در بین نیازمندان توزیع شده که ۶ هزار و ۷۰۰ بسته مربوط به امسال می‌شود.

او تصریح کرد: یکی از مشکلات روستاییان نبود سرویس بهداشتی و حمام مناسب است که در همین جهت ۶۰ مورد ساخت و مرمت سروریس بهداشتی و حمام انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد اظهار کرد: در خصوص فروش و تامین نان در همه ۱۱۸ نانوایی شهری و روستایی با کمک شورا‌های اسلامی شهر و روستا، یک نفر در هر نانوایی مشخص شد که کار رصد بر پخت و توزیع نان را برعهده بگیرد.

او تاکید کرد: ۱۳ نفر بازرس بسیجی در حوزه پایش و نظارت وارد بازار شدند و منجر به کشف و ضبط مقادیر زیادی از کالا‌های اساسی احتکاری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.