ملابرادر گفت علاوه بر پروژه تاپی، فاز پنجم شهرک صنعتی هرات نیز در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

ملا عبدالغنی برادر آخند، معاون اقتصادی ریاست‌الوزرای طالبان در نشست علماء، متنفذین قومی، تجار و سرمایه‌گذاران افغانستان در هرات اشتراک و سخنرانی کرد.
بر اساس معلومات معاونیت اول ریاست‌الوزرا به خبرگزاری‌ها؛ معاون اقتصادی ریاست‌الوزرا از تاجران، علماء و مسئولان ولایت هرات که این نشست را برگزار کرده بودند، تشکر کرد.

ملابرادر گفت: ما توانستیم ثبات “افغانی” را در برابر اسعار خارجی نگه‌داریم، در حالی‌که کشورهای با ثبات منطقه نتوانسته‌اند “ثبات پولی” خود را حفظ کنند.
معاون اقتصادی ریاست‌الوزرا گفت: با حاکمیت دوباره‌ طالبان در افغانستان، بسیاری از مشکلات صنعت‌کاران، تجار و سرمایه‌گذاران هرات حل شده و مشکلات باقی‌مانده به زودی حل خواهد شد.
ملا عبدالغنی برادر آخند در این نشست به شهروندان، تجار و سرمایه‌گذاران هرات مژده داد و گفت که در آینده نزدیک کار پروژه تاپی از هرات آغاز می‌شود و فواید بیشتر آن به ساکنان این ولایت خواهد رسید.
به گفته ملابرادر، علاوه بر پروژه تاپی، فاز پنجم شهرک صنعتی هرات نیز آغاز می‌شود؛ شهرک صنعتی در منطقه پل هاشمی ساخته خواهد شد و در آینده‌ نزدیک کارهای بند پاشدان و شیندند از سر گرفته می‌شود.

تاپی، پروژه انتقال گاز ترکمنستان از طریق افغانستان به کشورهای پاکستان و هند است.

برچسب ها: طالبان ، ملابرادر ، تاپی ، هرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار