مشاور عالی مقام معظم رهبری در نیروی انتظامی کشور آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل فتنه و آشوب اخیر در عراق دانست.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در نیروی انتظامی کشور در یادواره شهدای دولت در شهر یاسوج با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: آن دو شهید والامقام در دوران زندگی شخصی و مسئولیت همیشه دغدغه رفع مشکلات و خدمات رسانی بی منت به مردم را داشتند و ضروری است مدیران حاکمیت اسلامی با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر پیگیری مطالبات مردم و تحقق خواسته های آنان را سر لوحه کار خود قرار دهند.
 
حجت السلام ملک محمدی با اشاره به فتنه اخیر در عراق آنرا توطئه آمریکا و رژیم صهیونسیتی دانست و افزود: دشمنان می‌دانند جمعیت شرکت کننده در اربعین امسال ۳۰ میلیونی است به همین علت به دنبال ایجاد آشوب و و نامنی هستند تا بتوانند این حرکت عظیم مردمی را به حاشیه ببرند.
 
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است تا خدمات نظام و دولت را زیر سئوال ببرند، بیان کرد: این دولت بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت گذشته را پرداخت کرده و ارز فساد زای ۴۲۰۰ تومان را حذف و کرونا را مهار کرده است.
 
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در نیروی انتظامی کشور  ولایت پذیری و اطاعت از ولی فقیه را ضروری دانست و ادامه داد: در سایه وحدت و داشتن بصیرت و ولایت پذیری، کشوری ایمن داریم و هیچ دشمنی فکر تعرض به کشور را نمی‌تواند بکند.  
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  هم با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۴۷۳ طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح و آغاز به کار کرد، گفت: از این تعداد، ۳۱۴ افتتاحی و ۱۵۹ طرح آغاز به کار شده که سرجمع اعتبارات آن‌ها بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.
 
جواد هاشمی مهر با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان نیز در این هفته انجام شده است، افزود: میزان پیشرفت و عملکرد طرح‌ها و  همچنین مردم داری از جمله معیار‌های ارزیابی است.
 
هاشمی مهر همچنین به موضوع مبارزه با فساد اداری در دستگاه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: تامین سه برابری ذخایر ارزی کشور، پرداخت بدهی‌های جامانده از گذشته بدون قرض بانکی، اجرای رتبه بندی معلمان، حذف ارز ترجیهی و افزایش فروش نفت بدون اجرای طرح اف ای تی اف همه از خدمات دولت انقلابی سیزدهم است. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.