طی دو تیراندازی خونین در دیترویت و هیوستون آمریکا، شماری کشته و زخمی شدند.

پلیس آمریکا اعلام کرد: فردی در شهر دیترویت، چهار نفر را در یک بازده زمانی تقریباً ۲ و نیم ساعته در صبح روز یکشنبه هدف تیراندازی خود قرار داده است.

به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس دیترویت با کمک پلیس اف بی آی، وزارت امنیت داخلی و دیگر نهاد‌ها به دنبال مظنون این تیراندازی است. جیمز وایت، رئیس پلیس شهر دیترویت به ساکنان هشدار داد در صورت اطلاع از هویت یا محل پنهان شدن مظنون، هوشیار باشند و با پلیس تماس بگیرند. وایت گفت: کاری که امروز می‌خواهیم انجام دهیم این است که او را بازداشت کنیم.

وی افزود که پلیس هر چهار فقره تیراندازی را بررسی کرده است و به این نتیجه رسیده است که این کار با یک اسلحه انجام شده است و معتقد است که یک فرد تیرانداز وجود دارد. او گفت که بازرسان اعتقادی ندارند که بین قربانیان ارتباطی وجود داشته باشد و خاطرنشان کرد که یک نفر همراه سگ خود در حال پیاده روی بوده است و دیگری منتظر اتوبوس بوده است که به آن‌ها شلیک شده است و آن‌ها جان خود را از دست داده اند.

او گفت که پلیس یک زن ۴۰ ساله را پیدا کرد که حوالی ساعت ۴:۴۵ بامداد روز یکشنبه مورد اصابت چند گلوله قرار گرفته بودو جان باخته بود.

به گفته پلیس، قربانی سوم هم یک زن دیگر بود که در حوالی ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه صبح در منطقه پیدا شد که پس از شلیک چند گلوله او هم جان باخته بود.

همچنین در تیراندازی دیگر در شهر هیوستون در آمریکا ۴ نفر و از جمله فرد تیرانداز کشته شدند.

به گفته پلیس، مردی که مستاجر یک آپارتمان در شهر هیوستون بود و از آنجا اخراج شده بود صبح یکشنبه پس از آتش زدن محل زندگی خود به پنج مستأجر دیگر در آنجا شلیک کرد و سه نفر از آن‌ها را کشت. پلیس این مرد را به ضرب گلوله کشت.

برچسب ها: آمریکا ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار