رئیس پلیس مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی در محور سوادکوه و کندوان تا ۲۰ شهریور ماه خبر داد.

سرهنگ یداله جهان تاب رئیس پلیس مازندران گفت: با توجه به درخواست مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر صدور مجوز عملیات کارگاه جاده‌ای در محور فیروزکوه کیلومتر ۸ تا ۵۸ منطقه (قائم شهر تا گدوک) و محور کندوان کیلومتر ۵ تا ۷۰ منطقه (چالوس تا تونل کندوان) محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

او با بیان اینکه این محدودیت‌ها از ۳۱ مرداد ماه الی ۲۰ شهریور اعمال خواهد شد، افزود: محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر هر هفته به غیر از روز‌های شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه اجرای این عملیات جاده‌ای جهت نصب تجهیزات و برق رسانی به سامانه‌های ثبت تخلف سرعت انجام خواهد شد، گفت: عملیات با انسداد مقطعی و کوتاه مدت یک خط عبوری انجام شده، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان و سایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات راهور پلیس و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار