مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از برنامه ریزی برای انتخاب شهروند فعال حوزه استاندارد در این استان خبر داد.

مهدی پژوهش از برگزاری اولین نشست برنامه ریزی برنامه‌های هفته استاندارد خبر داد و بر عملیاتی کردن مقدمات و اجرای هر برنامه مناسبتی تاکید کرد.

وی افزود: تعامل با صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری به عنوان رسانه تاثیرگذار در پوشش و انعکاس عملکرد این اداره کل مدنظر قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


پژوهش‌ضمن تاکید بر برگزاری مستمر نشست‌ها و پیگیری مصوبات، بر ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی و استفاده از توان تخصصی و علمی مراکز دانشگاهی به منظور تبیین جایگاه واقعی استاندارد تاکید کرد.

وی انتخاب شهروند فعال در امر استاندارد، توزیع بروشور‌های اطلاع رسانی استاندارد در مدارس و مهد‌های کودک شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری و استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات برای ترویج فرهنگ استاندارد را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

پژوهش ادامه داد: تامین سلامتی مردم، توسعه اعتماد میان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، حفظ منافع مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و منافع عمومی جامعه در پیوند مستقیم با رعایت و کاربرد استاندارد بوده و این امر مستلزم توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد است که همگی اعم از رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما و مراکز موثر در توسعه فرهنگ عمومی می‌توانند در تحقق آن و آگاهی مردم نقش سازنده‌ای را ایفا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار