رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

تمام خسارات سیل‌زدگان پرداخت می‌شود

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بودجه اولیه‌ای برای مناطق سیل‌زده چهارمحال و بختیاری تصویب می‌شود و پس از برآورد دقیق همه خسارات مردم پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بودجه اولیه‌ای برای مناطق سیل‌زده چهارمحال و بختیاری تصویب می‌شود و سپس با بررسی و برآورد دقیق خسارات توسط کارشناسان حوزه‌های مختلف همه خسارات مردم پرداخت می‌شود.

محمدحسن نامی صبح امروز با هدف بازدید از مناطق آسیب‌دیده از سیل به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در این سفر برآوردی کلی از خسارات ناشی از سیل در چهارمحال و بختیاری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: طی جلسه‌ای که با استاندار و سایر مسئولان استان داریم تصمیم‌گیری نهایی برای چگونگی پرداخت خسارات انجام خواهد شد.

نامی با بیان اینکه برآورد‌ها اغلب با نگاه مثبت است و بودجه‌ای بیش از نیاز تعلق می‌گیرد، افزود: نگاه رئیس‌جمهور به مناطق محروم همواره ویژه و کمک‌کننده است.

وی درباره میزان خسارت وارده به روستای بارده ناشی از سیلاب نیز تصریح کرد: کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برآرود کلی از میزان خسارت را ارائه می‌دهند و این سازمان براساس میزان این برآورد اعتبارات لازم را اختصاص می‌دهد.

نامی تصریح کرد:اگر بر اثر سیل تخریب منازل در حدی باشد که نیازمند نوسازی است، اعتبارات لازم در این زمینه از سوی ستاد مدیریت بحران اختصاص می‌یابد.

وی درباره برآورد خسارت به روستای بارده شهرستان بن نیز گفت: پس از بررسی همه جانبه، اعتبارات لازم برای نوسازی منازل روستای سیل‌زده بارده چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته می‌شود.

از تمام امکانات موجود در کشور برای کمک به سیل‌زدگان استفاده شد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه همزمان ۲۳ استان کشور درگیر سیل شدند، توضیح داد: از تمام امکانات موجود در کشور برای کمک به مردم استفاده شد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: چنانچه در ادامه امدادرسانی در چهارمحال و بختیاری نیاز به تجهیزات خاصی باشد سریعا اعزام خواهد شد.

نامی اقدام به موقع ستاد بحران چهارمحال و بختیاری و اطلاع‌رسانی به مردم را علت تلفات جانی حداقلی در استان دانست و گفت: مهم جان انسان‌هاست و خسارات دیگر قابل جبران است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: بودجه اولیه‌ای برای چهارمحال و بختیاری تصویب می‌شود و سپس با بررسی و برآورد دقیق خسارات توسط کارشناسان حوزه‌های مختلف همه خسارات مردم حتما پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۸:۱۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
مقصران را مجبور به پرداخت خسارت کنید . مدیرانی که در دوره مدیریت آنها محوز ساخت در مسیل ها صادر شده ، لایه روبی و آبخیزداری نکرده اند . هشدار به موقع نداده اند و...
آخرین اخبار