فرماندار ویژه لارستان گفت: وزش باد و طوفان و باران که لارستان را فرا گرفته، باعث سقوط ۳ پایه فشار متوسط شبکه برق و ۲ پایه روشنایی برق و شکسته شدن بیش از ۵۰ اصله درخت شد.

داریوش دهقان در جمع خبرنگاران گفت: بر اثر باد و طوفان امروز، بیش از ۵۰ درخت در شهر لار شکسته شد.

فرماندار ویژه لارستان گفت: برخی از درختان شکسته شده وسط خیابان افتاده و تردد شهروندان را دچار مشکل کرده بود، که بلافاصله مأموران زحمت کش شهرداری به همراه سازمان آتش‌نشانی و نیرو‌های بسیج درختان شکسته شده را جمع آوری کردند و مسیر رفت و آمد و خیابان به حالت اولیه برگشته است.

او گفت: وزش باد و طوفان و باران که امروز لارستان را فرا گرفته، باعث سقوط ۳ پایه فشار متوسط شبکه برق و ۲ پایه روشنایی برق شد، که سریعا توسط گروه اتفاقات شرکت برق شهرستان پایه‌ها تعویض و برق مناطق وصل شد و در حال حاضر در هیچ جای شهر بی برقی نداریم، فقط روستا‌های کهنه و بائن بخش مرکزی لارستان که این هم تا دقایقی دیگر وصل می‌شود.

فرماندار ویژه لارستان گفت: امروز از ساعت ۵ و نیم تا ۷ و نیم بعد از ظهر، ۳۵ میلیمتر باران در شهر لار باریده است که دقایقی پیش رودخانه فصلی در این شهر نیز به راه افتاد.

او گفت: بررسی تصاویر رادار‌های هواشناسی نشان می‌دهد وزش باد شدید همراه با رگبار باران و رعد و برق در لارستان ادامه می‌یابد و طی روز‌های آینده بر شدت وزش باد و رگبار باران اضافه می‌شود.

او گفت: به گفته مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امشب نیز باد و طوفان و رعد و برق و ریزش باران در لارستان دور از انتظار نیست و ستاد مدیریت بحران شهرستان، شهرداری ها، دهیاری ها، نیرو‌های هلال احمر و امداد و نجات، بیمارستان ها، شهرداری ها، درمانگاه ها، اورژانس و نیرو‌های نظامی و انتظامی و راهداری همگی در حالت آماده باش کامل به سر می‌برند.

دهقان از مردم عزیز خواست که از رفتن به مسافرت‌های غیر ضرور و همچنین از رفتن به حاشیه رودخانه‌ها جدا پرهیز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.