روسیه به دلیل آنچه تعمیر سالانه خطوط خواند، جریان صادرات گاز به آلمان را به طور کامل قطع کرد.

روسیه جریان گاز از طریق خط لوله نورد استریم ۱ را روی آلمان به مدت ۱۰ روز بست.

بر این اساس، پیش از این ظرفیت این خط لوله برای آلمان به ۴۰ درصد کاهش یافته بود و حالا با عنوان آنچه روس‌ها تعمیرات سالانه خوانده اند به طور موقت همین ظرفیت نیز به صفر رسیده است. اما نگرانی‌ها از اینکه پس از تعمیرات همچنان روند جریان گاز با اختلال همراه شود افزایش یافته است.

در برخی مناطق آلمان، مدیران مجتمع‌های ساختمانی برای استفاده خانوار‌ها از آب گرم، محدودیت ساعتی قائل شده اند، در برخی مناطق هم چراغ‌های خیابان‌ها را تا حد امکان خاموش می‌کنند.

وزیر اقتصاد آلمان از قطع کامل جریان گاز به عنوان یک کابوس یاد کرده است و برخی نیز معتقدند این اتفاق علاوه بر تبعات اقتصادی، همبستگی اجتماعی را دچار خدشه می‌کند و احتمال ایجاد جنبش‌های اعتراضی وجود دارد.

برچسب ها: روسیه ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۱:۰۰ ۲۲ تير ۱۴۰۱
با این پیش بینی ها اروپا در زمستان یخ خواهد زد. یخ اقتصادی و اجتماعی و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۲۲ تير ۱۴۰۱
بی رحمی هست ولی تا وقتی خود اروپا و امریکا اینطوری کشورهای دیگه رو به سلطه در میارند باید هم منتظر همچین اکنش هایی باشند همینطور که ما رو از بانک های جهانی و نقل و انتقال پول ترد کردید و زندگی ما رو سخت .باید هم یکی پیدا بشه مثل خودتون مقابله به مثل کنه .نمی خوا د گاز بده به شما .همینطور که شما نمی خواستید با ما معامله کنید و شرکتها رو از ایران خارج کردید
Iran (Islamic Republic of)
نظر کدو
۱۶:۰۱ ۲۲ تير ۱۴۰۱
حالا حالاها مکافات در راهه تاز این اولشه
آخرین اخبار