رئیس تربیت بدنی و المپیک ولایت بلخ گفت: بین ۹۴ تن از ورزشکاران از سوی اداره تربیت بدنی و ورزش، مبلغ بیش از ۳ هزار افغانی پول نقد توزیع شد.

مولوی بدر، رئیس تربیت بدنی و المپیک ولایت بلخ گفت: ورزشکارانی که در چند مدت اخیر، در بخش های گوناگون ورزشی، از خود فعالیت نشان داده بودند طبق هدایت مرکز مبلغ ۳۱۵۰ افغانی به اساس لیست برای شان پول نقد توزیع شد.

رئیس تربیت بدنی بلخ گفت: طالبان بخاطر رشد ورزش و حمایت ورزشکاران پلان ها و برنامه های گسترده در پیش داشته و در نظر دارد که در آینده نیز کارهای مهم و برنامه های بیشتری در بخش ورزش عملی شود و ما می‌خواهیم که برنامه های ورزشی خویش را در ولسوالی ها و روستا ها نیز منتقل سازیم تا استعداد ها و چهره های خلاق را شناسایی و به جامعه تقدیم کنیم.

چندین تن از ورزشکارانی که این مساعدت را دریافت نموده، از توجه و همکاری مسئولان ورزش تيم های ملی و ورزشکاران به نیکی یاد نموده گفتند این مبلغ که امروز برای ما داده می‌شود ما را بیشتر تشویق می‌کند تا بیشتر از پیش تلاش به خرج دهیم و نسبت به آینده امیدوار باشیم.

به گفته اداره تربیت بدنی و ورزش ولایت بلخ، مبلغ توزیع شده برای ورزشکاران، از ربع چهارم سال ۱۴۰۰ می باشد که از سوی مسئولین تربیت بدنی و ورزش ولایت بلخ به ورزشکاران رشته ها و فدراسیون های مختلف داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.