دموکرات‌ها از ناتوانی بایدن در واکنش به چالش‌های کنونی آمریکا ناامید شده اند.

شبکه سی ان ان به نقل از منابع آگاه گزارش داد اعضای حزب دموکرات آمریکا به طور فزاینده از راه و روشی که بایدن در حال پاسخ به چالش‌های کنونی است، از جمله شیوه پاسخ بایدن به تورم بی سابقه و حکم تازه دادگاه عالی درباره حق سقط جنین، در حال ناامید شدن هستند.

بر اساس این گزارش، ده‌ها تن از سیاستمداران سرشناس دموکرات بر این اعتقادند که دولت بایدن برای پاسخ گویی فوری به چالش‌ها و تقاضا‌های جدیدی که هر روز با آن رو به روست، مدیریت موثری ندارد.

این گزارش می‌افزاید: هیچ یک از اقدام‌های تازه دولت بایدن، خواه اقدام به آزادسازی ذخایر نفتی راهبردی آمریکا که تاریخی است یا توسل به اصل تولید دفاعی برای رفع کمبود شیر خشک کودک مشکلات را حل نکرده است.

"سی ان ان" از یکی از اعضای کنگره نقل قول کرد که کاخ سفید "بی راهبر، بی هدف و ناامید" است. تصمیم دادگاه عالی درباره حق فدرال سقط جنین یکی از موضوع‌های مهم نارضایتی (ها از عملکرد بایدن و دولت او) به شمار می‌رود.

دستیاران بایدن همچنان درباره اقدام‌های تازه در زمینه پاسخ به حکم دادگاه عالی رایزنی می‌کنند، اگرچه تصمیم اولیه شش هفته پیش فاش شده بود. به گفته افراد آگاه، عادت بایدن به سرزنش کردن زیردستانش وقتی از مدیریت یک مشکل ناراضی است، مهم‌ترین علتی است که کارکنان (کاخ سفید) اخیرا مناصب خود را ترک کرده اند.

این گزارش می‌افزاید: در نتیجه، دموکرات‌ها نگرانند که تصمیم نگرفتن (و بلاتکلیفی) بایدن به فرصت آن‌ها در جریان (انتخابات) میان دوره‌ای پاییز امسال آسیب بزند؛ تصمیم نگرفتن بایدن به این احساس دموکرات‌ها دامن می‌زند که رئیس جمهور قادر نخواهد بود برای انتخاب دوباره در (انتخابات ریاست جمهوری) سال ۲۰۲۴ نامزد شود و این احساس دموکرات‌ها را تقویت می‌کند که بایدن آن قدر پیر است که برای آن لحظه (انتخابات سال ۲۰۲۴) مناسب نخواهد بود.

برچسب ها: جو بایدن ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۰۶:۵۹ ۱۸ تير ۱۴۰۱
ما نگران سلامتی بایدن هستیم که مثل شینزو انه ترور نشه توسط FBI و CIA .
آخرین اخبار